Zainteresowanie Orange problemami klienta
Postuluję aby na nasz Orange była osoba odpowiednio umocowana która będzie szybko reagować i wyjaśniać tak patologiczne przypadki jak np w https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Dramat-w-siedmiu-aktach-czyli-obs%C5%82uga-standardowego-zam%C3%B3wienia-w/td-p/353346
Zapewni to
sprawniejsze ulepszanie procesów orange
oszczędzanie strat Orange
oszczędzanie strat Klientom
polepszanie wizerunku Orange
wsparcie psychiczne klienta który próbuje kupić usługę
________________
* Wpis poddałem edycji, poprawiłem link– moderator Michał
08-04-2023 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Link nie działa.
Zrobi się wtedy z forum pomocowego infolinię...
To zamiast takie osoby, lepiej by było na stroni kontakt: https://www.orange.pl/view/kontakt dołożyć formularz umożliwiający przesłanie zapytań, problemów technicznych itp.
Jeśli prawdą jest że to w miare aktualny materiał Orange to chciałbym doprecyzować pomysł że dotyczy trochę mniej żenującego podejścia (i poświęcania czasu na inne rzeczy) niż widoczne na materiale. Łączę wyrazy współczucia dla pracowników.
https://youtu.be/wK4AigEa9d4
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/hitowa-akademia-ku-jakosci/