Rejestracja PREPAID podczas kontaktu z BOK (Infolinia/Czat)
Proponuję dodać możliwość rejestracji PREPAID podczas rozmowy z konsultantem BOK na infolinii lub na czacie.Oczywiście po weryfikacji.
Taka opcja jest dostępna w : Play,T-mobile,Plus.Brakuje tylko Orange z W4.
30-03-2020 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Obecnie rejestracja odbywa z użyciem aktywnego numeru po przez wysłanie SMS-a. Uważam to za lepsze rozwiązanie, niż dzwonienie do BOK. W magenta sprawdzałem jak to działa i wolę rejestrację przez SMS. Więc w Orange jest lepiej, bo nie obciąża infolonii.
Z załatwianiem rejestracji karty SIM mógłby w tym uczestniczyć nasz inteligentny MAX, zamiast konsultant. Można dorzucić do tego rejestrację przez czat, dokładając przycisk rejestracji nowego numeru. Na czacie też jest MAX, więc mógłby ta sprawą się zająć.
Numeru na kartę nie zarejestruję wysyłając SMS-a z drugiego numeru na kartę, a jedynie mogę zarejestrować go korzystając z telefonu na abonament @ketrasaArtur
A u mnie takowego brak 😯
Poproszę najpierw dowód że konkurencja to robi.
Nie ma tu nic że na infolinii nowy klient może zarejestrować numer. Trzeba mieć jakąś aktywną kartotekę.
@DawidOrange dokładnie jak @Piotrekk85 podaje, żeby zarejestrować nowy numer na infolinii, trzeba mieć przynajmniej aktywny numer na kartę. Na podstawie istniejącego rejestrowany jest nowy.
@wscieklaewka można zarejestrować nową kartę SIM posiadając aktywny numer na kartę. Nie musi być abonament. Też sprawdziłem już jakiś czas temu i bez problemu zarejestrowałem.
Ja wszystko rozumiem.Chodzi mi o możliwość dorejestrowania numeru PREPAID na infolinii/czacie na podstawie istniejącego numeru na kartę lub abonament.Rozmawiałem przed chwilą z BOK Orange,brak takiej możliwości.
No bo tylko w trybie reklamacyjnym to możliwe. U konkurencji też nie każdy doradca chce to robić. Promowane są samodzielne mechanizmy.
Myślę,że dodanie takiej możliwości to mały problem.Jedyne co musi zrobić konsultant to dopisać numer do konta.
Można to przerzucić na MAX-a. Też powinien dać sobie radę z taka operacją.
No połowa ludzi ma problem z odczytaniem numeru sim bo w Orange jest długi i często cyfry niewyraźne w druku.
I to jest to 🙂.MAX może uzyskać od klienta po zweryfikowaniu numer karty SIM lub telefonu i zarejestrować numer lub przełączyć do doradcy.
Jak obecnie podaje się dane, aby uzyskać podstawowe informacje, to MAX również może zweryfikować dane lub poprosić o wprowadzenie z klawiaury.