Pytanie o kartę SIM
Dzisiaj rano ktoś "odgrzał" temat "Zmiana microSIM na nanoSIM - czy zawsze płatna"... przeczytałem cały, bo niezbyt długi i w świetle odbytej w nim dyskusji postanowiłem zgłosić pomysł - propozycję, żeby ze strony Orange przy zakupie nowej usługi albo przedłużaniu umowy, padało pytanie o rodzaj (rozmiar) karty którą klient jest zainteresowany (propozycja wymiany przy przedłużaniu umowy).
Nie bardzo wiem jak w Orange kwalifikowane są kart SIM, czy do urządzeń, czy do usług, więc wskazuję "inne" 😉
01-04-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
@Misiek62w sklepie Orange nic nie ma o typie karty sim, powinny być 3w1, ale problem myślę szybko się rozwiąże, jak standardem stanie się eSIM 😉
Co do wymiany, sens ma tych starych co LTE nie mają, te nowsze można przyciąć samemu, ręcznie czy przyrządem z Allegro za ~ 8 zł.
@Anonim wiesz, nie wszyscy się odważą ciąć kartę (pomijając ludzi w słusznym wieku, jako bardziej ostrożnych), to po pierwsze. Po drugie, czytając tamten temat można śmiało stwierdzić, że rośnie nam społeczeństwo "roszczeniowe", z podejściem: nam się należy, my chcemy być obsłużeni... jeszcze lepiej żeby firma (tu Orange) odgadywała nasze potrzeby aktualne i przyszłe, także w takim podstawowym zakresie jak karta SIM.
@Misiek62 kilka sim kart przycinałem na oko i się udało, teraz mam przyrząd i jak kto znajomy to za darmo mu przytnę, jak się wie na ile sobie można pozwolić by chip sim karty nie uszkodzić, to można na luzie to robić.
A czy tego na dziś nie ma? W każdym kanale sprzedaży masz wybór sim. Czym to się miało by różnić od tego co jest dziś? (Sytuacja w wątku to raczej jednostkowy przypadek a nie norma).