Przenoszenie do oferty na kartę bez nadawania numeru tymczasowego
Proponuję aby przy składaniu wniosku o przeniesienie numeru do prepaida wycofać nadawanie numeru tymczasowego w salonie (i ewentualnie online). Myślę, że jest to nadmiarowa opcja bez której da się żyć (inni operatorzy żyją), a dodatkowo pozbędziemy się kolejnego miejsca gdzie pracownicy mogą się pomylić, dzięki czemu klienci unikną chodzenia od salonu do salonu jak np w tej historii.
09-11-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Tylko kto o tym wie? Uściślając: niech brak numeru tymczasowego będzie DOMYŚLNYM ustawieniem.
Klienci wolą mieć numer tymczasowy. Przez pryzmat jednego wątku nie ma co oceniać.
Poza tym tryb bez nr tymczasowego jest bardziej kłopotliwy dla klientów.
Orange jest jedynym znanym mi operatorem który daje przenoszonym prepaidom nr tymczasowy. Jak widać czasami może to niepotrzebnie skomplikować sprawę. Parę lat temu też mnie spotkała podobna sytuacja gdzie musiałem ponownie odwiedzić salon. Na szczęście pracownik to załatwił, ale w sumie mógł mnie spuścić do firmowego bo w kolejce czeka ktoś na zrobienie aneksu.
U konkurencji w salonie przeniesienie prepaid do prepaid granicy z cudem. Coś za coś. A błędy zdarzają się tu i tu.
Jedynego cudu przy przenosinach prepaid do prepaid doświadczyłem w salonie orange o czym pisałem wyżej. A zwiedziłem kilka sieci.
Ten pomysł nic nie zmieni. Problemem Orange jest to, że nie ma obowiązku podpięcia fizycznej karty sim do każdego wniosku o MNP. Ten tryb jest zarezerwowany dla sytuacji (głównie dla dużych firm), kiedy wydanie sim następuje nieco później, nie powinno to być stosowane dla klientów indywidualnych.
W a2mobile jest bez numeru tymczasowego w Play i plus jest
W mojej ocenie dla osoby która nie tyknie karty do dnia przeniesienia numeru którego chce przenieść to bez różnicy.
I może dlatego pewnie dlatego w Orange numer został przeniesiony kilka minut po północy w A2mobile [bez numeru tymczasowego] dopiero o 3
Dla mnie to bez różnicy. Uważam jednak, że brak numeru tymczasowego powinno znacznie usprawnić przenoszenie. Numer tymczasowy, to tylko dodatkowy bagaż, który jest zbędny. Może w Orange chodzi, że jeżeli nie dojdzie do przeniesienia, z rożnych powodów, to zostaje kolejna aktywna karta SIM do statystyk
A nóż klient zdecyduje się pozostać przy nowym numerze.
mnie wydaje chyba coś takiego ie mam jak tymczasowy numer
Trochę późno poparłem pomysł. Skoro nadanie numeru tymczasowego jest tylko domyślnym ustawieniem to może wystarczy zmienić domyślne ustawienia oraz odpowiednio zaproponować możliwość nadania nr tymczasowego
Popieram pomysł 👍