Pracownicy Orange w Społeczności Nasz Orange
W odniesieniu do posta https://nasz.orange.pl/t5/AMA-informacje/AMA-Funbox-10/m-p/423559/emcs_t/S2h8ZW1haWx8bWVudGlvbl9zdWJzY3JpcHRpb258TTdJVU9ZSDhCTFFEN1Z8NDIzNTU5fEFUX01FTlRJT05TfGhL#U423559
zgłaszam pomysł przeznaczenia czasu pracowników Orange, w tym ekspertów dot. produktów, usług na udzielanie się w Społeczności. Wydaje się to dobrze spożytkownanym czasem ponieważ wiedza o rozwiązaniach może zostać znaleziona i wykorzystana przez wszystkich klientów.
Nasz Orange umożliwia komunikację z klientami oraz co ważniejsze współdzielenie i łatwe wyszukiwanie różnych rozwiązań. Eksperci mogliby też namierzać szybko zgłaszane problemy. Taka komunikacja wielokrotnie okazała się efektywniejsza niż Czat czy proces reklamacyjny.
poniedziałek w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Jak chcesz ich do tego zmusić?
Groźbą zwolnienia.
😂