Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 45, Pionier Misji

Odblokowanie numeru na kartę po upływie okresu pasywnego

W ostatnich dniach na forum pojawiło się kilka wpisów dotyczących utraty ważności numerów na kartę. Jak wiadomo przez ok. miesiąc jest możliwość odblokowania numeru poprzez kontakt z doradcą BOK. Od kilku dni jednak czat wymaga logowania się kontem mój Orange, a po utracie ważności numeru dostęp do mój Orange bywa utrudniony lub całkowicie niemożliwy. Nie ma też możliwości założenia nowego konta (bo nie otrzyma się smsa). Przy kontakcie z infolinią z innego numeru drzewo IVR po wpisaniu numeru przekazuje komunikat o nieaktywności numeru i kontakt z doradcą nie zawsze jest taki prosty.

 

Co zatem warto dodać? Pomysł polega na tym, aby w serwisie www i aplikacji mobilnej Mój Orange dodać odpowiednie mechanizmy na odblokowanie numeru. Mechanizmów technicznych jest wiele. Przykładowo gdyby użytkownik próbował się logować lub założyć nowe konto na numer prepaid (który można odzyskać), to pojawiłby się stosowny komunikat oraz w celach weryfikacji należałoby podać numer seryjny karty sim (plus instrukcja że jest na spodzie karty sim). Gdy nastąpi zgodność, następowałoby odblokowanie numeru. Dodatkowo w aplikacji mobilnej na urządzeniu z kartą sim (po uzyskaniu zgód) powinna być możliwość na samodzielnie sczytywanie numeru karty sim.

 

Innym rozwiązaniem jest dodanie zakładki do samodzielnego rozwiązania tej sprawy poprzez Bot.

 

Zachęcam na głosowanie na pomysł przyciskiem z prawej strony lub poprzez wpisanie w komentarzu "za" 🙂

15-08-2018 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy

Przycisk nie działa 😞

 

Ale jak najbardziej jestem ZA 😄

 

Edit: po kilkunastu próbach zadziałał 🙂

15-08-2018

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy

Dobry pomysl.

15-08-2018

Nie dotyczy

Też jestem za, a kontakt powinien być z działem techniczny niezależny czy mamy konto czy nie 

16-08-2018

Nie dotyczy

@Anonim dobrze piszesz 😉 Też Popieram ten Pomysł @Piotrekk85 😉

16-08-2018

Zespół Nasz Orange

Również jestem ZA - szczególnie za tym, by Max umiał takie sytuacje ogarniać 😉

 

PS: głos oddałem bez problemu za pierwszym razem - ale rozumiem, że nie zawsze tak się dzieje Emotikon: Obojętny

PS2: "głosowanie na pomysł przyciskiem z lewej strony" - ja mam przycisk z prawej strony, ale możliwe, że czegoś nie ogarnąłem 😄

16-08-2018

Poziom 45, Pionier Misji

@Wiktor: no dobra jest po prawej Zakłopotany mężczyzna Proszę popraw, bo mi już minął czas na edycję. Ew. można też spojrzeć w lusterko głosując i będzie po lewej 😄

16-08-2018

Zespół Nasz Orange

@Piotrekk85 napisał:
(...) można też spojrzeć w lusterko głosując i będzie po lewej Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Rąbnąłem o stół ze śmiechu Emotikon: LOL

16-08-2018

Poziom 45, Pionier Misji

Dzięki za poprawkę.

16-08-2018

Poziom 27, Znawca Przestworzy

Przecież od zeszłego roku (lipiec 2017) jest mechanizm, dzięki któremu klient ma możliwość samodzielnego zdjęcia blokady Z (czyli te 30 dni po zakończonym okresie pasywnym) na IVR. Jeżeli Klient zidentyfikuje się z zablokowanym numerem na IVR, uzyska on możliwość automatycznego przywrócenia numeru do sieci, z przypomnieniem o obowiązku doładowania karty w ciągu 72 godzin, celem uniknięcia dezaktywacji.

16-08-2018

Poziom 45, Pionier Misji

To coś to nie działa chyba na wszystkich numerach, przynajmniej - wg niektórych wpisów na Nasz Orange.

16-08-2018

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

Jestem za

20-08-2018

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy

Jestem za!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20-08-2018

Poziom 45, Pionier Misji

Pomysł można uznać za zrealizowany. W apce 5.x jest opcja o którą mi chodziło.

 

Screenshot_20191128_180856.jpg

 

28-11-2019

Zespół Nasz Orange

W rzeczy samej 😊

16-07-2020

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Realizowany

Zespół Nasz Orange

Ta dam! 😀

16-07-2020

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zrealizowany