Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 21, Pasjonat

Mail interwencyjny

Cześć,

Śledząc perypetie naszych forumowiczów w kwestii uwag dotyczących złego stanu technicznego instalacji teletechnicznej proponuję założyć specjalny adres mailowy do zgłaszania zagrożeń wynikających ze złego (niewłaściwego) stanu instalacji bądź infrastruktury technicznej (uszkodzone puszki, instalacje). Zgłoszenie, aby było przyjęte do realizacji musi być poparte dokumentacją z miejsca i dokładnymi danymi. Wiem, że ten zakres działalności nie jest dochodowy ani przyjemny do naprawy, ale czy sam wizerunek firmy to nie również widok jej infrastruktury? Czy nie lepiej zapobiegać awariom niż je usuwać? O zmyśle estetycznym już nie wspomnę...

3 tygodni(e) temu w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 36, Guru *

Raczej wątpię, aby Orange założyło e-maila do takich spraw. Prędzej będzie kierowanie na czat, gdzie po zalogowaniu można dołączyć ewentualne załączniki. Inna sprawa, że czat Orange działa beznadziejnie.

3 tygodni(e) temu

Poziom 21, Pasjonat

Może warto postulować, skoro na pisma nie odpowiadają w ustawowym terminie, a zgłoszenia na infolinie są tylko monitem do monitu?? Przecież to leży również w ich interesie, aby zapobiegać, a nie leczyć...Może jakiś link na stronie do miejsca zgłaszania i fotek? Może klawisz ma czacie? Rozwiązań jest tyle, ale potrzeba dobrej woli ze strony tak poważnego (w końcu) operatora i jeden ukłon w stronę Klienta więcej...

3 tygodni(e) temu

Poziom 18, Komentator

potwierdzam to, co mówi @ketrasa 

prędzej ja się światłowodu doczekam niż Orange coś takiego wprowadzi.

głównie dlatego, że ludzie będą traktować taką skrzynkę jak "śmietnik" i lądować w niej będą wszelkiej maści wiadomości a Orange ma ważniejsze rzeczy niż czytanie durnych maili...

3 tygodni(e) temu

Poziom 40, Guru *****

Orange ma skrzynkę do interwencji. Niestety często sytuacje przedstawiane w internecie czy w social mediach przedstawiane są jednostronnie a z uwagi na RODO do nie każdej sprawy pracownicy Orange mogą się odnieść publicznie.

3 tygodni(e) temu