Grupowanie odpowiedzi konsultanta do wątku
Aktualnie gdy prowadzimy czat z konsultantem wszystkie odpowiedzi wpadają do notyfikacji jako kolejne wpisy. Proponuję aby wpadały do jednego wątku, ewentualnie żeby to inteligentnie grupować np w ramach jednego dnia, tygodnia, miesiąca.
15-10-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Zgadzam się! Aktualnie tak brzydko wygląda zakładka z powiadomieniami. 🙂
Zgadzam się i będziemy ją przerabiać. Dodatkowo prawdopodobnie usuniemy zapisywanie notyfikacji z chat bo moim zdaniem nie ma to sensu skoro treść jest już w samej rozmowie.
Jeszcze jakby datę powiadomienia typu "3 tyg temu" można było rozwinąć w dokładną datę i godzinę.
W starszych postach napisanych dwa lata temu jest podawana data i godzina.
Dla mnie też lepiej by wyglądało, jakby już w obecnych postach była data i godzina a nie październik 2018 😉