Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 27, Specjalista

Grupowanie odpowiedzi konsultanta do wątku

Aktualnie gdy prowadzimy czat z konsultantem wszystkie odpowiedzi wpadają do notyfikacji jako kolejne wpisy. Proponuję aby wpadały do jednego wątku, ewentualnie żeby to inteligentnie grupować np w ramach jednego dnia, tygodnia, miesiąca.

października 2019 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 10, Poszukiwacz

Zgadzam się! Aktualnie tak brzydko wygląda zakładka z powiadomieniami. 🙂

października 2019

Ekspert AMA

Zgadzam się i będziemy ją przerabiać. Dodatkowo prawdopodobnie usuniemy zapisywanie notyfikacji z chat bo moim zdaniem nie ma to sensu skoro treść jest już w samej rozmowie.

października 2019

Poziom 27, Specjalista

Jeszcze jakby datę powiadomienia typu "3 tyg temu" można było rozwinąć w dokładną datę i godzinę.

grudnia 2019

Poziom 37, Guru **

W starszych postach napisanych dwa lata temu jest podawana data i godzina.

Dla mnie też lepiej by wyglądało, jakby już w obecnych postach była data i godzina a nie październik 2018 😉

 

lutego 2020

Koordynator Pomysłów

Cześć @spiro 🙂

Fajny pomysł, rozważymy go.

 

Trzymaj się.

#OrangeTeam

listopad