Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 25, Specjalista

Grupa wsparcia technicznego

Zauważyłem na forum obecność ludzi z dużym doświadczeniem w kwestii usług szerokopasmowych po miedzi. Postodawcy opisują swe problemy dość ogólnie i uważam, że taki kącik z grupą ludzi współpracujących w kwestii problemu dotyczącego linii czy modemu dedykowany osobom, które chcą zasięgnąć rady czy opinii w kwestii stricte technicznej byłby wskazany. Polegałby na wspólnym analizowaniu przypadku czy określeniu najlepszej analizy działania usługi czy modemu. To taka droga na skróty dla tych, co niewiele wiedzą o diagnostyce łącza czy sprzętu, a zamiast porad z cyklu" zadzwoń na infolinię" wolą sami dojść do rozwiązania z nasza pomocą. To troszkę ukłon w stronę współpracy doświadczonych forumowiczów, a nie rywalizacji, kto pierwszy (jak wiemy pospiech jest wskazany przy łapaniu pcheł i jedzeniu z jednej miski...i nie zawsze rady z niego płynące są od razu trafione) 

To również pomysł na ożywienie i wymianę doświadczeń  na forum (taka nowinka)

wczoraj w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 40, Guru *****

Trochę nie rozumiem pomysłu. Czy on wymaga jakiś zmian programistycznych na forum? czy chodzi o to, żeby zredagować jedną odpowiedź?

 

Forum ma to do siebie, że są niekiedy różne pomysły. Autor wątku niekiedy też jest dosyć ogólny i trzeba wypytać. 

wczoraj

Poziom 25, Specjalista

Ideałem byłoby wydzielenie w menu zakładki dotyczącej tylko badania i analizy pracy sprzętu Orange ( takie właśnie dopytywanie i objaśnianie) ale to chyba zbyt duże zamieszanie. Chodzi między innymi, aby tak właśnie zredagować przez grupę odpowiedź, aby była pełna i jasna. Wyczerpująca temat. Jak wiesz, porady różne na ten sam problem i postodawca może się gubić w ich ilości i różnorodności

wczoraj