Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 19, Pasjonat

Cesja w Orange na Kartę - zmiany formalne

Nawiązując do tematu na forum ( https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Zmiana-danych-Numer-na-karte/m-p/191006#M16267 ) proponuję zmiany w formalnościach związanych z cesją.

 

Zawieranie cesji mogłoby odbywać się w formie elektronicznej np. na podstawie skanu dokumentu z cesją. Proces mógłby być wdrożony dla wszystkich, lub ograniczając go do osób, które mają już kartotekę w systemie.

19-02-2020 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 38, Guru ***

Skoro w apce FLEX da się zrobić autoryzację i potwierdzenie danych osobowych, można by było wykonać cesję przez apkę NMO.

19-02-2020

Poziom 38, Guru ***

Jeżeli klient jest już w systemie, to rejestrację karty można wykonać przez www. Uważam, że dołączenie cesji też nie powinno być większym problemem.

Zagłosowałem 👍

19-02-2020

Poziom 40, Guru *****

W przypadku oferty na kartę cesja nie jest możliwa. Możliwe jest przerejestrowanie. Obecnie proces wymaga potwierdzenia tożsamości obu osób. Skan nie jest wiarygodnym dokumentem przy ustawie antyterrorystycznej póki co. Trzeba czekać na zmiany w prawie.

19-02-2020

Nie dotyczy

Cesja będzie możliwa jak elektroniczne dokumenty będą akceptowane (dowód osobisty), teraz to trzeba pofatygować się do Salonu Orange, więc pomysł obecnie bez szans na wdrożenie.

19-02-2020

Poziom 19, Pasjonat

Do akceptacji możnaby wykorzystać chociażby profil zaufany. Skoro zarejestrować kartę się da bez wizyty w salonie na dowolne dane, to z przepisaniem tym bardziej nie powinno być problemu.

20-02-2020

Poziom 40, Guru *****

Profil zaufany nie jest udostępniany prywatnym firmom. Jest mojeID czy eID ale popularność znikoma.

20-02-2020

Poziom 19, Pasjonat

Technologia jest, tylko wdrożyć nie ma komu :cattongue:

20-02-2020

Poziom 40, Guru *****

Wdrożenie na dziś przewyższa potencjalne zyski. Orange musiałoby zainwestować w nowy CRM z obsługą jakiejś formy e-tożsamości.

20-02-2020