Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od marca 2018
maj
jurak
Poziom 18, Komentator
Poziom 18, Komentator
Punkty: 5205
20
12
1
1
offline
ostatnia aktywność: 25-05-2019 06:47

Osiągnięcia

1 rozwiązanie

Pierwszy pomysł

10 odpowiedzi

Roczniak

1 odpowiedź

1 like

1 temat

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Możliwość ustalenia domyślnego numeru w nowym Mój Orange

Mocno uciążliwe, aż dziwne że tego nie przewidzieli od razu xD

Chat dostępny 24h/dobę lub codziennie w godzinach 7-22

@Piotrekk85automatyzacja jest wskazana. Zróbcie więc formularz do zgłaszania wszelkich spraw z poziomu MO.

Chat dostępny 24h/dobę lub codziennie w godzinach 7-22

Konkretnie na numer 510 100 100.

Clir przez kod #31# działa dopiero po kontakcie z BOK

Zmigrowałem do NMO poprzez czat i dostęp do CLIRa faktycznie jest widoczny i konfigurowalny.Dodatkowo sprawdziłem zarządzanie usługą poprzez Twoje Menu *100*# i też działa bez zarzutu. Co do migracji do NMO - jak kiedyś (parę miesięcy temu) pytałem o to na [...]

Chat dostępny 24h/dobę lub codziennie w godzinach 7-22

Witam,z racji, że Orange bardzo ogranicza możliwości kontaktu ze sobą (usunięto e-mail kontaktowy, brak formularza kontaktowego, brak czatu w niedzielę, brak wsparcia technicznego w nd na infolinii) wnoszę o uruchomienie co najmniej jednego kanału kontakto [...]

VMG8324-B10A jak wyłączyć NAT

Przełącz w WAN Configuration opcję MODE z ROUTER na BRIDGE. Opcja ROUTER domyślnie działa z NATem.

VMG8324-B10A jak wyłączyć NAT

Przełącz w WAN Configuration opcję MODE z ROUTER na BRIDGE. Opcja ROUTER domyślnie działa z NATem.

Chat dostępny 24h/dobę lub codziennie w godzinach 7-22

Witam,z racji, że Orange bardzo ogranicza możliwości kontaktu ze sobą (usunięto e-mail kontaktowy, brak formularza kontaktowego, brak czatu w niedzielę, brak wsparcia technicznego w nd na infolinii) wnoszę o uruchomienie co najmniej jednego kanału kontakto [...]

Możliwość ustalenia domyślnego numeru w nowym Mój Orange

Posiadam kilka numerów w Orange. Logując się do nowego Mój Orange domyślnie otwiera się nie ten numer (konto) który bym chciał i trzeba przełączyć się na właściwe konto. Niestety nie ma możliwości zapisania domyślnego numeru (konta) po zalogowaniu. Czy moż [...]

Przenoszenie numeru z innej sieci w 100% online

Dziś zmieniły się przepisy dotyczące przenoszenia numeru. Proponuję zatem by z nich jak najszybciej zacząć korzystać i umożliwić przeniesienie numeru z innej sieci w całości online. Po potwierdzeniu danych u obecnego operatora klient samodzielnie kupuje st [...]