Brak konieczności spłaty wszystkich rat za urządzenia przy zwłoce dwóch rat
Zgodnie z aktualnym Regulaminem sprzedaży urządzeń na raty jeśli ktoś się spóźnia z zapłatą dwóch rat Orange jest uprawnione do żądania spłaty wszystkich pozostałych rat niezależnie od harmonogramu. Moja propozycja dotyczy tego, aby umożliwić klientom w trudnej sytuacji, aby prolongować raty za sprzęt na dłużej i nie wymagać spłaty pozostałych rat przed terminem z harmonogramu.
10-04-2020 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Zawsze to jest jakiś ratunek w nietypowej trudnej sytuacji. Jakaś szansa się pojawia, a za chwilę klientowi poprawi się sytuacji, zobowiązania będą realizowane terminowo. Popieram.
Ten regulamin pewnie od banku wypłynął, więc raczej zmiany nie będzie, obecna sytuacja też nie sprzyja zmianom.
Ten przepis jest wzięty z kodeksu cywilnego dla tzw. pożyczek niebankowych.
Nic przecież nie szkodzi, aby operatir piszedł klientowi w trudnej dytuacji na rękę. Jeżeli klient z dłuższym stażem, to ma historię, więc można również brać staż pod uwagę i ułatwić, a nie dobijać leżącego.
Nawet przesunięcie na 3-4 raty jest dobrym pomysłem.