Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
  • Nasz Orange
  • /
  • Pomysły
  • /
  • Brak konieczności spłaty wszystkich rat za urządzenia przy zwłoce dwóch rat
Poziom 45, Pionier Misji

Brak konieczności spłaty wszystkich rat za urządzenia przy zwłoce dwóch rat

Zgodnie z aktualnym Regulaminem sprzedaży urządzeń na raty jeśli ktoś się spóźnia z zapłatą dwóch rat Orange jest uprawnione do żądania spłaty wszystkich pozostałych rat niezależnie od harmonogramu. Moja propozycja dotyczy tego, aby umożliwić klientom w trudnej sytuacji, aby prolongować raty za sprzęt na dłużej i nie wymagać spłaty pozostałych rat przed terminem z harmonogramu.

10-04-2020 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

Zawsze to jest jakiś ratunek w nietypowej trudnej sytuacji. Jakaś szansa się pojawia, a za chwilę klientowi poprawi się sytuacji, zobowiązania będą realizowane terminowo. Popieram.

10-04-2020

Nie dotyczy

Ten regulamin pewnie od banku wypłynął, więc raczej zmiany nie będzie, obecna sytuacja też nie sprzyja zmianom.

10-04-2020

Poziom 45, Pionier Misji

Ten przepis jest wzięty z kodeksu cywilnego dla tzw. pożyczek niebankowych.

11-04-2020

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

Nic przecież nie szkodzi, aby operatir piszedł klientowi w trudnej dytuacji na rękę. Jeżeli klient z dłuższym stażem, to ma historię, więc można również brać staż pod uwagę i ułatwić, a nie dobijać leżącego.

11-04-2020

Ron
Poziom 36, Nawigator Galaktyczny

Nawet przesunięcie na 3-4 raty jest dobrym pomysłem. 

11-04-2020