Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
  • Nasz Orange
  • /
  • Pomysły
  • /
  • Brak konieczności spłaty wszystkich rat za urządzenia przy zwłoce dwóch rat
Poziom 40, Guru *****

Brak konieczności spłaty wszystkich rat za urządzenia przy zwłoce dwóch rat

Zgodnie z aktualnym Regulaminem sprzedaży urządzeń na raty jeśli ktoś się spóźnia z zapłatą dwóch rat Orange jest uprawnione do żądania spłaty wszystkich pozostałych rat niezależnie od harmonogramu. Moja propozycja dotyczy tego, aby umożliwić klientom w trudnej sytuacji, aby prolongować raty za sprzęt na dłużej i nie wymagać spłaty pozostałych rat przed terminem z harmonogramu.

kwietnia 2020 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 37, Guru **

Zawsze to jest jakiś ratunek w nietypowej trudnej sytuacji. Jakaś szansa się pojawia, a za chwilę klientowi poprawi się sytuacji, zobowiązania będą realizowane terminowo. Popieram.

kwietnia 2020

Poziom 36, Guru *

Ten regulamin pewnie od banku wypłynął, więc raczej zmiany nie będzie, obecna sytuacja też nie sprzyja zmianom.

kwietnia 2020

Poziom 40, Guru *****

Ten przepis jest wzięty z kodeksu cywilnego dla tzw. pożyczek niebankowych.

kwietnia 2020

Poziom 37, Guru **

Nic przecież nie szkodzi, aby operatir piszedł klientowi w trudnej dytuacji na rękę. Jeżeli klient z dłuższym stażem, to ma historię, więc można również brać staż pod uwagę i ułatwić, a nie dobijać leżącego.

kwietnia 2020

Ron
Poziom 31, Ekspert

Nawet przesunięcie na 3-4 raty jest dobrym pomysłem. 

kwietnia 2020