- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłata pobierana w ostatnim dniu mijającego cyklu - numer po MNP
czy tak powinno być, że opłata za kolejny cykl jest pobierana w ostatnim dniu poprzedniego czy to jakiś błąd jednostkowy lub błąd systemowy, którego nikt za bardzo nie zgłosił i zdiagnozował?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłata pobierana w ostatnim dniu mijającego cyklu - numer po MNP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłata pobierana w ostatnim dniu mijającego cyklu - numer po MNP
Regulamin jest prosty, jeśli opłata była pobrana wcześniej niż masz cykl rozliczeniowy, to widocznie jakiś błąd jest, można to zgłosić @ToJaKamil 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłata pobierana w ostatnim dniu mijającego cyklu - numer po MNP
Numer przenoszony do Flex 1 sierpnia. 31 lipca pojawiła się możliwość dodania karty płatniczej w aplikacji.
Opłata została pobrana tego samego dnia, zaraz po dodaniu karty, mimo, że usługi miały być aktywne dopiero od 1 sierpnia (a regulamin oraz komunikat w aplikacji na zakładce płatności mówią, że opłaty pobierane są dopiero po aktywacji usługi). 31 sierpnia z karty pobrana została opłata za okres 1-30 września.
Zadałem podobne pytanie w ramach AMA, mieli się przyjrzeć i nic...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłata pobierana w ostatnim dniu mijającego cyklu - numer po MNP
https://nasz.orange.pl/t5/AMA-Orange-Flex/trudne-pytanie-o-pierwsz%C4%85-p%C5%82atno%C5%9B%C4%87-prz...
Jak Ci bardzo przeszkadza ten jedne dzień, to złóż reklamację. Może zaproponuję Ci niestandardowe rozwiązanie.