- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgodnie z regulaminami i informacjami w aplikacji pierwsza płatność jest pobierana dopiero po aktywacji planu.
W rzeczywistości pierwsza płatność pobierana jest natychmiast po dodaniu karty (co jest możliwe na 24 godziny przed datą przeniesienia), chociaż aktywacja odbywa się dopiero w dniu przeniesienia.
Konsultanci na chacie nabierają wody w usta na pytania o ten temat...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dzięki za wskazanie tematu również tutaj.. zależy nam na tym, żeby proces przeniesienia przebiegał jak najlepiej, bez zakłóceń i przerwania dostępności usług. dodanie katy płatniczej jest kluczowe, ale masz rację, jeden dzień można być w plecy... przyjrzymy się temu uważnie z naszym UX teamem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dzięki za wskazanie tematu również tutaj.. zależy nam na tym, żeby proces przeniesienia przebiegał jak najlepiej, bez zakłóceń i przerwania dostępności usług. dodanie katy płatniczej jest kluczowe, ale masz rację, jeden dzień można być w plecy... przyjrzymy się temu uważnie z naszym UX teamem.