- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Wpis został przeniesiony z tematu Logowanie do Flexa... w kategorii AMA - Orange Flex i stanowi komentarz do odpowiedzi udzielonej przez jednego z naszych ekspertów - Moderator Wiktor ◄
@Remi , samo logowanie wymagało anielskiej cierpliwości. Najpierw pobranie aplikacji, potem problem z rejestracją, więc sięgnąłem po metodę logowania mailem. Parę razy przerzuciło mnie do usług (ofert) by po ich zakupie mógłby być sfinalizowany proces logowania do Flexa.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ok, podanie PINu na etapie wglądu w powiadomienia/zgody i ew. zmiany -> ich zatwierdzanie. Tutaj mechanizm działa prawidłowo - wszystko wymaga autoryzacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uwagi związane z procesem rejestracji/logowania
@Anonim na którym etapie napotkałeś na te "problemy" - masz może screeny ? były jakieś komunikaty ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uwagi związane z procesem rejestracji/logowania
@Bartłomiej , momentu rejestracji już nie pamiętam. Za to pokazane niżej screeny (prawdopodobnie wszystkie) kierowały do podania PIN-u, ponieważ ja sobie świadomie tak "zażyczyłem" w ustawieniach.
Co się jeszcze komplikowało, już zapomniałem...skleroza.
Ew. mogę zrobić ponowne testy logowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ok, podanie PINu na etapie wglądu w powiadomienia/zgody i ew. zmiany -> ich zatwierdzanie. Tutaj mechanizm działa prawidłowo - wszystko wymaga autoryzacji.