Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Uwagi związane z procesem rejestracji/logowania

ROZWIĄZANE
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Uwagi związane z procesem rejestracji/logowania

► Wpis został przeniesiony z tematu Logowanie do Flexa... w kategorii AMA - Orange Flex i stanowi komentarz do odpowiedzi udzielonej przez jednego z naszych ekspertów - Moderator Wiktor ◄

 

@Remi , samo logowanie wymagało anielskiej cierpliwości. Najpierw pobranie aplikacji, potem problem z rejestracją, więc sięgnąłem po metodę logowania mailem. Parę razy przerzuciło mnie do usług (ofert) by po ich zakupie mógłby być sfinalizowany proces logowania do Flexa.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 708
  • 2546
  • 42

Uwagi związane z procesem rejestracji/logowania

Ok, podanie PINu na etapie wglądu w powiadomienia/zgody i ew. zmiany -> ich zatwierdzanie. Tutaj mechanizm działa prawidłowo - wszystko wymaga autoryzacji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Zespół Nasz Orange
  • 708
  • 2546
  • 42

Uwagi związane z procesem rejestracji/logowania

@Konto usunięte na którym etapie napotkałeś na te "problemy" - masz może screeny ? były jakieś komunikaty ?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Uwagi związane z procesem rejestracji/logowania

@Bartłomiej , momentu rejestracji już nie pamiętam. Za to pokazane niżej screeny (prawdopodobnie wszystkie) kierowały do podania PIN-u, ponieważ ja sobie świadomie tak "zażyczyłem" w ustawieniach. 

1F.PNG2 F.PNG3 F.PNG4 F.PNG

Co się jeszcze komplikowało, już zapomniałem...skleroza.

Ew. mogę zrobić ponowne testy logowania.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 708
  • 2546
  • 42

Uwagi związane z procesem rejestracji/logowania

Ok, podanie PINu na etapie wglądu w powiadomienia/zgody i ew. zmiany -> ich zatwierdzanie. Tutaj mechanizm działa prawidłowo - wszystko wymaga autoryzacji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście