- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eSIM
Ciekawe, czy wyczyszczenie i zamknięcie aplikacji by pomogło, zamiast przeinstalowania? 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eSIM
Idąc za tą radą odinstalowałem i ponownie zainstalowałem apkę. Teraz mam błąd - coś poszło nie tak i jedyne co mogę zrobić to się wylogować. Czy w tej firmie coś może działać prawidłowo?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eSIM
@Piotrekk85 appka mam wrażenie, że służy do zarzadzania planem, sim'ami itd... Ustawienia sieci sa bezpośrednio w aplikacji do AW. Odinstalowałem appkę flexa, odtworzyłem aplikacje AW i przy konfiguracji sieci (z poziomu aplikacji watch'a) otwierają się okienka appki flexa. Aplikacja flexa nie była zainstalowana na IP.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eSIM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
eSIM
1. W aplikacji AW wybieram: Konfiguruj sieć komórkową
2. Wpisuję e-mail i hasło z rejestracji i klikam: Zaloguj się przez e-mail
3. Dostaje komunikat Ale już masz dodatkową kartę. Klikam: Tak, chcę wymienić
4. Na stronie Dodatkowa karta eSIM wybieram: Kup
5. Wyskakuje strona: Sim się szykuje i wraca do strony Dodatkowa karta eSIM , klikam znów Kup i tak w koło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś