Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

eSIM


Poziom 37, Guru **
  • 11548
  • 21526
  • 413

eSIM

Ciekawe, czy wyczyszczenie i zamknięcie aplikacji by pomogło, zamiast przeinstalowania? 🤔


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 3
  • 0

eSIM

Idąc za tą radą odinstalowałem i ponownie zainstalowałem apkę. Teraz mam błąd - coś poszło nie tak i jedyne co mogę zrobić to się wylogować. Czy w tej firmie coś może działać prawidłowo?


Poziom 19, Pasjonat
  • 58
  • 43
  • 1

eSIM

@Piotrekk85 appka mam wrażenie, że służy do zarzadzania planem, sim'ami itd... Ustawienia sieci sa bezpośrednio w aplikacji do AW. Odinstalowałem appkę flexa, odtworzyłem aplikacje AW i przy konfiguracji sieci (z poziomu aplikacji watch'a) otwierają się okienka appki flexa. Aplikacja flexa nie była zainstalowana na IP. 


Poziom 40, Guru *****
  • 30975
  • 25874
  • 1317

Poziom 19, Pasjonat
  • 58
  • 43
  • 1

eSIM

@Piotrekk85 dokładnie ten sposób.


Poziom 40, Guru *****
  • 30975
  • 25874
  • 1317

eSIM

W gdzie pojawia się problem?

Poziom 19, Pasjonat
  • 58
  • 43
  • 1

eSIM

1. W aplikacji AW wybieram: Konfiguruj sieć komórkową

2. Wpisuję e-mail i hasło z rejestracji i klikam: Zaloguj się przez e-mail

3. Dostaje komunikat Ale już masz dodatkową kartę. Klikam: Tak, chcę wymienić

4. Na stronie Dodatkowa karta eSIM wybieram: Kup

5. Wyskakuje strona: Sim się szykuje i wraca do strony Dodatkowa karta eSIM , klikam znów Kup i tak w koło

 

 


Poziom 40, Guru *****
  • 30975
  • 25874
  • 1317

eSIM

Bug w apce. Zgłoszenie na czacie i cierpliwość.

Poziom 19, Pasjonat
  • 58
  • 43
  • 1

eSIM

@Piotrekk85 a mam taką swieżą appkę. Wczorajsza rev 🤣


Poziom 19, Pasjonat
  • 58
  • 43
  • 1

eSIM

Chciałem odtrąbić: Działa ! 👏