- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy Flex
@Mirek22 teoretycznie powinno przy zmianie na wyższy pakiet od razu wskoczyć. Niestety, czasami zdarzają się takie nieprzewidziane sytuacje. Dziwię się, że we FLEX tak długo trwa naprawienie błędu.
Co do odnowienia planu, to powinno być już na nowych zasadach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy Flex
Technicy stwierdzili że jest wszystko Ok a ja nie posiadam GB żeby przekazać Flex rodzina(Zonie)
cyt"Technicy sprawdzili i plan jest aktywny,mogę z niego korzystać problem leży w prezentacji planu w aplikacji"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy Flex
Jeśli 7.VI zmiana okresu rozliczeniowego się nie zmieni to będę zmuszony opuścić Orange Flex
Pozdr.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy Flex
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy Flex
@DarekWa postaram się 🙂
@Mirek22 porada @Piotrekk85 jest jak najbardziej słuszna - spróbuj odinstalować i na nowo zainstalować aplikację. Możliwe, że to rozwiąże problem. Jeżeli nie, będziemy myśleć co dalej.
Żeby nie pozostawiać Cię dłużej bez internetu podeślij mi w wiadomości prywatnej numer, na który chcesz przekazać GB - podrzucę trochę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy Flex
Odinstalowanie nie pomaga próbowałem kilka razy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy Flex
@Mirek22 ja też chętnie mogę przekazać gb. Jeśli potrzebujesz wystarczy napisac w PW ile i komu.
Po odinstalowaniu aplikacji użyj jakiegoś programu do czyszczenia śmieci ze smartfona. Uruchom tel ponownie i wtedy jeszcze raz zainstaluj i sprawdź. Ewentualnie sprawdź na innym urządzeniu.
Jeśli nadal będzie problem to należy to zgłosić ponownie, tym razem jako REKLAMACJĘ i poprosić o jej numer. Na mój nos zapowiada się dłuższa przeprawa... 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy Flex
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy Flex
@Mirek22 możesz kilka razy, np 4 razy po 2 GB, ale nie może zostać mniej niż 1 GB na Twoim koncie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »