Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana taryfy Flex

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52630
  • 706

Zmiana taryfy Flex

@Mirek22 teoretycznie powinno przy zmianie na wyższy pakiet od razu wskoczyć. Niestety, czasami zdarzają się takie nieprzewidziane sytuacje. Dziwię się, że we FLEX tak długo trwa naprawienie błędu.

Co do odnowienia planu, to powinno być już na nowych zasadach.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 120
  • 2

Zmiana taryfy Flex

Technicy stwierdzili że jest wszystko Ok a ja nie posiadam GB żeby przekazać Flex rodzina(Zonie)

cyt"Technicy sprawdzili i plan jest aktywny,mogę z niego korzystać problem leży w prezentacji planu w aplikacji"Mój planMój plan

large.jpeg


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 120
  • 2

Zmiana taryfy Flex

Jeśli 7.VI zmiana okresu rozliczeniowego się nie zmieni to będę zmuszony opuścić Orange Flex

Pozdr.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 111
  • 246
  • 1

Zmiana taryfy Flex

@Aśka_M pomożesz?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36172
  • 1366

Zmiana taryfy Flex

A próbowałeś odinstalować i zainstalować ponownie aplikację?

Zespół Nasz Orange
  • 1134
  • 8353
  • 23

Zmiana taryfy Flex

@DarekWa postaram się 🙂

@Mirek22 porada @Piotrekk85 jest jak najbardziej słuszna - spróbuj odinstalować i na nowo zainstalować aplikację. Możliwe, że to rozwiąże problem. Jeżeli nie, będziemy myśleć co dalej.

Żeby nie pozostawiać Cię dłużej bez internetu podeślij mi w wiadomości prywatnej numer, na który chcesz przekazać GB - podrzucę trochę 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 120
  • 2

Zmiana taryfy Flex

Odinstalowanie nie pomaga próbowałem kilka razy


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2020
  • 6224
  • 69

Zmiana taryfy Flex

@Mirek22 ja też chętnie mogę przekazać gb. Jeśli potrzebujesz wystarczy napisac w PW ile i komu.

Po odinstalowaniu aplikacji użyj jakiegoś programu do czyszczenia śmieci ze smartfona. Uruchom tel ponownie i wtedy jeszcze raz zainstaluj i sprawdź. Ewentualnie sprawdź na innym urządzeniu.

Jeśli nadal będzie problem to należy to zgłosić ponownie, tym razem jako REKLAMACJĘ i poprosić o jej numer. Na mój nos zapowiada się dłuższa przeprawa... 😕


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 120
  • 2

Zmiana taryfy Flex

Dział techniczny się postarał w czwartek wróciło do normy, aplikacja Orange Flex działa normalnie. Dziękuję wszystkim za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie: Czy GB z mojego planu mogę przesłać znajomemu tylko raz w okresie rozliczeniowym? Pozdrawiam

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52630
  • 706

Zmiana taryfy Flex

@Mirek22 możesz kilka razy, np 4 razy po 2 GB, ale nie może zostać mniej niż 1 GB na Twoim koncie.