Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana karty do płatności w aplikacji - Orange Flex


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zmiana karty do płatności w aplikacji - Orange Flex

W tym tygodniu moim zadaniem testowym była zmiana karty do płacenia w aplikacji. Akurat tak się złożyło, że ważność obecnej karty kończy mi się w październiku, niedawno otrzymałem nową - no i spróbowałem nówkę podpiąć w aplikacji Flexa. Wszystko zajęło kilka minut co możecie podejrzeć na poniższych zrzutach ekranu.

Screenshot_20191013_081259_com.orange.rn.dop.jpgScreenshot_20191013_081308_com.orange.rn.dop.jpgScreenshot_20191013_081317_com.orange.rn.dop.jpgScreenshot_20191013_081346_com.orange.rn.dop.jpgScreenshot_20191013_081411_com.orange.rn.dop.jpgScreenshot_20191013_081505_com.orange.rn.dop.jpgScreenshot_20191013_081525_com.android.mms.jpg

Na koniec - dość szybko nastąpiła weryfikacja karty poprzez pobranie złotówki. Co potwierdza, że dość szybko możemy zakupić usługi w aplikacji.

5 ODPOW. 5

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 107
  • 117
  • 1

Zmiana karty do płatności w aplikacji - Orange Flex

Może przydałaby się opcja dodania dodatkowej karty, a nie tylko zmiany? Bo rozumiem, że mamy tylko taką opcję na tę chwilę z tego co sprawdziłem. Wybierałoby się tę domyślną.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zmiana karty do płatności w aplikacji - Orange Flex

Ja tu nawet nie sprzątam, więc zgłoś pomysł -> https://nasz.orange.pl/t5/forums/postpage/board-id/Nasz-Orange-Pomysly

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zmiana karty do płatności w aplikacji - Orange Flex

PS. Witaj z powrotem bo widzę, że odzyskałeś konto 🙂

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2002
  • 6148
  • 69

Zmiana karty do płatności w aplikacji - Orange Flex

Czy te nową kartę trzeba wprowadzić ręcznie czy aplikacja potrafi użyć aparatu?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Zmiana karty do płatności w aplikacji - Orange Flex

Niestety wszystko ręcznie.