- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego wyłączenie numeru/ rezygnacja z planu przed upływem 14 dni trwa tak długo, w tym momencie już drugi dzień, a „wykupienie” dosłownie kilka minut? Kupiłem testowy numer żeby sprawdzić czy będę zadowolony z zasięgu, prędkości internetu, z esim na zegarek, a teraz chciałem zrezygnować i przenieść mój główny numer, natomiast wyłączenie trwa „wieki”. Na czacie jedna konsultantka napisała, że do godziny powinien się wyłączyć, druga przekazała informacje informatykom i czas realizacji do 3 dni roboczych… Czy to normalne?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@barteekw 3 dni robocze to standardowy czas na naprawę awarii (nie trudno usuwalnej), więc pewnie mają jakiś problem techniczny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@barteekw 3 dni robocze to standardowy czas na naprawę awarii (nie trudno usuwalnej), więc pewnie mają jakiś problem techniczny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie numeru po odstąpieniu do 14 dni trwa długo. Czy tak jest zawsze?
@barteekw często korzystasz z rezygnacji we FLEX? Jeżeli operator uzna to za nadużycie, to rezygnacji nie będzie.
Jeżeli kilka razy skorzystanie było z takiej możliwości, to odstąpienie powinno nastąpić natychmiastowo. Jeżeli było kilkadziesiąt, to odstąpienia nie będzie i rezygnacja z numeru nastąpi dopiero za pół roku od dnia nieopłaconego planu na kolejny miesiąc.