Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wyłączenie numeru po odstąpieniu do 14 dni trwa długo. Czy tak jest zawsze?

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 3
  • 0

Wyłączenie numeru po odstąpieniu do 14 dni trwa długo. Czy tak jest zawsze?

Dlaczego wyłączenie numeru/ rezygnacja z planu przed upływem 14 dni trwa tak długo, w tym momencie już drugi dzień, a „wykupienie” dosłownie kilka minut? Kupiłem testowy numer żeby sprawdzić czy będę zadowolony z zasięgu, prędkości internetu, z esim na zegarek, a teraz chciałem zrezygnować i przenieść mój główny numer, natomiast wyłączenie trwa „wieki”. Na czacie jedna konsultantka napisała, że do godziny powinien się wyłączyć, druga przekazała informacje informatykom i czas realizacji do 3 dni roboczych… Czy to normalne?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 310
  • 1217
  • 5

Wyłączenie numeru po odstąpieniu do 14 dni trwa długo. Czy tak jest zawsze?

@barteekw  3 dni robocze to standardowy czas na naprawę awarii (nie trudno usuwalnej), więc pewnie mają jakiś problem techniczny.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 310
  • 1217
  • 5

Wyłączenie numeru po odstąpieniu do 14 dni trwa długo. Czy tak jest zawsze?

@barteekw  3 dni robocze to standardowy czas na naprawę awarii (nie trudno usuwalnej), więc pewnie mają jakiś problem techniczny.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19968
  • 57750
  • 784

Wyłączenie numeru po odstąpieniu do 14 dni trwa długo. Czy tak jest zawsze?

@barteekw często korzystasz z rezygnacji we FLEX? Jeżeli operator uzna to za nadużycie, to rezygnacji nie będzie.

Jeżeli kilka razy skorzystanie było z takiej możliwości, to odstąpienie powinno nastąpić natychmiastowo. Jeżeli było kilkadziesiąt, to odstąpienia nie będzie i rezygnacja z numeru nastąpi dopiero za pół roku od dnia nieopłaconego planu na kolejny miesiąc.