Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ważność karty płatniczej podpiętej do oferty FLEX


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18400
  • 52622
  • 705

Ważność karty płatniczej podpiętej do oferty FLEX

Czy po utracie ważnosci karty płatniczej jest wcześniej informacja w apce FLEX, że płatności nie będzie można pobrać w dniu odnowienia planu? Jeżeli będzie tylko informacja o braku realizacji płatności za plan, to w przypadku przeterminowanej karty taki użytkownik ma małe pole manewru i czas tylko 24 godziny na dokonanie opłaty za odnowienie planu.

4 ODPOW. 4

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Ważność karty płatniczej podpiętej do oferty FLEX

Myślę, że prawdopodobnie sprawa będzie się miała analogicznie do braków środków na koncie w ramach podpiętej karty płatniczej. W dniu odnowienia usługi jeśli karta płatnicza będzie nieważna, system bankowy odrzuci płatność i pojawi się w aplikacji Orange Flex stosowny komunikat o braku możliwości pobrania opłaty. Również może zostać wysłana analogiczna wiadomość sms z informacją o dacie zawieszenia usługi jeśli płatność nie zostanie dokonana. Raczej wcześniej stosownego komunikatu nie będzie, dopiero taki pojawi się po pierwszej automatycznej próbie realizacji płatności. Stosowna informacja (w aplikacji oraz sms) powinna we wskazanym czasie skłonić klienta do dokonania aktualizacji danych karty płatniczej w celu dokonania skutecznej płatności za usługę. 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2019
  • 6219
  • 69

Ważność karty płatniczej podpiętej do oferty FLEX

Jakoś chyba w zeszłym roku miałem podobna sytuacje, kiedy należności nie została pobrana z karty. Na szczęście był SMS i powiadomienie w aplikacji. Moim zdaniem mail też by był właściwy w takiej sytuacji. 

W czasach kiedy należnościa za abo można było obciążać kartę to niektóre firmy były na tyle rozgarniete, że na 2-3 miesiące przed upływem ważności wysyłaly powiadomienie i nowy formularz. W tak zwanym międzyczasie weszło całe multum regulacji dot kart więc ciężko powiedzieć czy aktualnie firma może przetwarzac sama datę ważności. Skutecznym sposobem jest ręczne wpisanie do kalendarza odpowiedniej informacji.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18400
  • 52622
  • 705

Ważność karty płatniczej podpiętej do oferty FLEX

Dodając kartę płatniczą do konta FLEX wstawia się datę ważności, więc nie powinno być problemu z poinformowaniem użytkownika FLEX, że w niedługim czasie karta straci ważność nie będzie można odnowić planu.

 

edit:

We FLEX nie ma informacji o utracie ważności karty płatniczej. Użytkownik dostanie informację, o braku płatności za plan, więc musi sam pilnować, kiedy karta płatnicza straci ważność i podpiąć nową lub  zapewnić środki w wirtualnym portwelu.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18400
  • 52622
  • 705

Ważność karty płatniczej podpiętej do oferty FLEX

Po podsumowaniu powyższych informacji oraz rozmowie na czacie, postanowiłem zgłosić pomysł w sprawie powiadomienia o upływającym terminie ważności karty płatniczej podpiętej do FLEX. Zapraszam do głosowania na pomysł:

https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Powiadomienie-w-apce-FLEX-o-up%C5%82ywaj%C4%85cym-terminie-wa...