- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Na 19.12.204 miałem zaplanowane przeniesienie numeru i chciałem użyć kodu SIEMAFLEX. W rozmowie na czacie z 08.12.2024 dostałem informację, że "kod przeniesienia wpisujemy w dniu przeniesienia numeru do nas."
Czekałem do dzisiaj, numer się aktywował i jednak kodu użyć nie mogę. W dzisiejszej rozmowie dostaję informację, że kod należy wpisać przed aktywowaniem się numeru i teraz już nie można. Wprowadzono mnie w błąd, jak mogę zgłosić reklamację? Co mam teraz z tym zrobić?
________________
* Przeniosłem z działu Konto Mój Orange– moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@Woks kod należy wpisać przed dokonaniem wpłaty za plan. Jeśli już wpłata poszła i numer jest aktywowany, to na standardowych warunkach. Kody SIEMAFLEX już nie użyjesz, ponieważ już jesteś klientem FLEX, a kod dotyczy tylko nowych użytkowników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@Woks szkoda że nie dopytałeś na forum, po realizacji płatności za subskrypcję, nie da się tego kodu już aktywować, zgłaszaj na czat, jak masz rozmowę z konsultantem zapisaną/ czat, to dołącz, może jakąś bonifikatę dostaniesz, za wprowadzenie w błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@IreneuszCD sam kiedyś zgłaszałem podobną sytuację. Ani konsultant nie miał możliwości pomóc, ani zgłoszenie reklamacji nic nie dało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@ketrasaArtur ale bywa że reklamację uznają i bonifikatę dadzą, kwestia zapisania czatu, bo nie ferr postąpiono z @Woks 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@IreneuszCD zgadza się, został przez konsultanta wprowadzony w błąd. Warto więc @Woks zgłosić reklamację z dokładnym opisem. Być może uda się uzyskać promocję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Ja bym nie odpuścił, choćby miał czatować tydzień 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Jest jeszcze jedna kwestia.
Jeśli już kiedyś miałeś numer w Orange Flex (inny przeniesiony, nowy) i mają twój nr PESEL w bazie, to kod nie zadziała. Tak samo jak nie zadział np. kod z kalendarza adwentowego.
SIEMAFLEX jest TYLKO dla NOWYCH, którzy z Flex nigdy wcześniej nie korzystali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »