Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesiony numer i SIEMAFLEX


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Przeniesiony numer i SIEMAFLEX

Na 19.12.204 miałem zaplanowane przeniesienie numeru i chciałem użyć kodu SIEMAFLEX. W rozmowie na czacie z 08.12.2024 dostałem informację, że "kod przeniesienia wpisujemy w dniu przeniesienia numeru do nas."

Czekałem do dzisiaj, numer się aktywował i jednak kodu użyć nie mogę. W dzisiejszej rozmowie dostaję informację, że kod należy wpisać przed aktywowaniem się numeru i teraz już nie można. Wprowadzono mnie w błąd, jak mogę zgłosić reklamację? Co mam teraz z tym zrobić?

 

________________
* Przeniosłem z działu Konto Mój Orange– moderator Michał

6 ODPOW. 6

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19947
  • 57648
  • 784

Przeniesiony numer i SIEMAFLEX

@Woks kod należy wpisać przed dokonaniem wpłaty za plan. Jeśli już wpłata poszła i numer jest aktywowany, to na standardowych warunkach. Kody SIEMAFLEX już nie użyjesz, ponieważ już jesteś klientem FLEX, a kod dotyczy tylko nowych użytkowników.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2582
  • 13863
  • 68

Przeniesiony numer i SIEMAFLEX

@Woks szkoda że nie dopytałeś na forum, po realizacji płatności za subskrypcję, nie da się tego kodu już aktywować, zgłaszaj na czat, jak masz rozmowę z konsultantem zapisaną/ czat, to dołącz, może jakąś bonifikatę dostaniesz, za wprowadzenie w błąd.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19947
  • 57648
  • 784

Przeniesiony numer i SIEMAFLEX

@IreneuszCD sam kiedyś zgłaszałem podobną sytuację. Ani konsultant nie miał możliwości pomóc, ani zgłoszenie reklamacji nic nie dało. 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2582
  • 13863
  • 68

Przeniesiony numer i SIEMAFLEX

@ketrasaArtur ale bywa że reklamację uznają i bonifikatę dadzą, kwestia zapisania czatu, bo nie ferr postąpiono z @Woks 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19947
  • 57648
  • 784

Przeniesiony numer i SIEMAFLEX

@IreneuszCD zgadza się, został przez konsultanta wprowadzony w błąd. Warto więc @Woks zgłosić reklamację z dokładnym opisem. Być może uda się uzyskać promocję. 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2582
  • 13863
  • 68

Przeniesiony numer i SIEMAFLEX

Ja bym nie odpuścił, choćby miał czatować tydzień 😎