- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej, czy coś się obecnie dzieje z aplikacją Flexa? Na Androidzie od paru dni ona mi generalnie nie działa.
Po zalogowaniu widzę jedynie kręcące kółko na górze ekranu i tak w kółko, nie aktualizuje mi się pozostała ilość GB. Nie widzę nic na tej liście "odkryj", nie działa mi również sklep.
Pozostałe funkcje niby widzę i chyba jest z nimi wszystko OK, ale nie wiem co by się stało jakbym na przykład chciał wymienić kartę SIM czy zmienić jej ustawienia.
Ubijanie aplikacji czy restarty telefonu nic nie pomagają.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z wersją aplikacji, jak i jej ustawieniami było wszystko dobrze. Chciałem się tylko upewnić czy oprócz mnie ktoś ma takie same problemy.
Jak się okazało, że tylko ja to odinstalowałem i ponownie zainstalowałem apkę, pomogło od razu 😉
Nie było tematu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z aplikacją
@f00ku55 , spróbuj na ekranie głównym nacisnąć na ikonce aplikacji w czwartą, ostatnią pozycję-Informacje o aplikacji i ona ma 6 pozycji do nadania uprawnień. Może brak uprawnień, albo niektórych z nich powoduje błędne działanie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z aplikacją
@f00ku55 sprawdź może czy masz w miarę aktualną wersję appki. Ja na różnych telefonach mam różne wersje - 55.3.3 i 55.5.0, ale obie ładują się dość szybko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z wersją aplikacji, jak i jej ustawieniami było wszystko dobrze. Chciałem się tylko upewnić czy oprócz mnie ktoś ma takie same problemy.
Jak się okazało, że tylko ja to odinstalowałem i ponownie zainstalowałem apkę, pomogło od razu 😉
Nie było tematu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z aplikacją
@f00ku55 takie działanie, czyli przeinstalowanie aplikacji jest drugim z proponowanych kroków. Fajnie że pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z aplikacją
Czasami wystarczy restart telefonu, a nawet oczyszczanie pamięci podręcznej.