- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
niestety musiałem przywrócić mojego Apple Watcha do ustawień fabrycznych wraz z usunięciem eSIM. Po ponownym sparowaniu zegarka i próbie wgrania nowego eSIM poprzez aplikację Watch pojawia się prośba o zalogowanie a następnie ekran zatrzymuje się na animacji. Dzieje się tak od kilku dni. Próbowałem już wszystkich sposobów: ponowny reset zegarka, reinstalacja aplikacji, wymiana eSIM na głównym numerze i nic. Wygląda na to że jest jakiś problem z moim kontem, gdyż po sparowaniu zegarka z innym iPhonem oraz próbie wgrania eSIM z innego konta wszystko działa jak należy. Ktoś może miał podobny objaw i pokieruje jak sobie z tym poradzić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po stronie serwera. Kontakt na czacie poskutkował zgłoszeniem do techników, którzy usunęli usterkę. Problem rozwiązany i wszystko śmiga. Dzięki za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z ponownym wgraniem eSIM na Apple Watch
Zaloguj sie na NMO i postepuj tak, jak wczesniej wygrywana była karta eSIM. Mozliwe ze poprzednia trzeba bedzie dezaktywowac i aktywowac nowa. Skontaktuj sie telefonicznie lub na czacie z konsultantem. Powinien Ci pomoc i udzielic wiecej informacji
https://www.orange.pl/view/kontakt
Info o esim
https://www.orange.pl/omnibook/ekstra-karta-esim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z ponownym wgraniem eSIM na Apple Watch
@DamianWA wyłącz swoją kartę eSIM w apce FLEX, a następnie ponownie ją aktywuj.
Jak dalej nie będzie działało, poproś na czacie, niech konsultant poprowadzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po stronie serwera. Kontakt na czacie poskutkował zgłoszeniem do techników, którzy usunęli usterkę. Problem rozwiązany i wszystko śmiga. Dzięki za pomoc.