- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
od ponad tygodnia próbuję przenieść numer z Orange na Kartę do FLEX, ale zacznijmy od początku.
System nie chciał zweryfikować mojego dowodu i selfie (wykonano około 20 prób), konsultant polecił mi przeniesienie numeru do Orange na Kartę w salonie (gdzie nastąpi weryfikacja mnie) co sprawi, że przy przenoszeniu numeru do FLEX będzie potrzebny tylko PESEL a nie weryfikacja zdjęciami. We wtorek 14 kwietnia udałem się do salonu i przeniosłem numer. Wyczekałem 24h po przeniesieniu numeru zgodnie z poleceniem konsultanta, następnie spróbowałem przenieść numer. Moim oczom ukazała się informacja o braku możliwości przeniesienia tego numeru do Orange(załącznik). W tym momencie zaczyna się istny cyrk! Po konsultacji z infolinią FLEX otrzymałem informację, że na moim koncie są jakieś usługi bądź zamówienia blokujące możliwość przeniesienia numeru i polecono konsultować się z infolinią Orange na Kartę. Infolinia Orange na Kartę mówi, że na moim koncie nie ma żadnych usług/zamówień które blokują przeniesienie. Informuję o tym FLEX, ale oni dalej twierdzą że usługi są i to nie ich wina. Czy ktoś w końcu zajmie się tym problemem? Bo na razie jedna strona odbija piłeczkę do drugiej i odwrotnie.
-----------
Temat przeniesiony do właściwej kategorii - Rafał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@GeQu sprawdź, czy masz zakładkę PromoGB. U mnie to wygląda tak:
Ewentualnie trzeba podpytać się na czacie FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
@GeQu Czy osoba na którą było przeniesienie numeru ma skończone 16 lat? Jeżeli nie, to numer nie może zostać przeniesiony od innego operatora do FLEX. W takim przypadku najlepiej przenieść numer do Orange na kartę a następnie do FLEX.
Ponieważ we FLEX założone już jest konto i w tej chwili są jakieś rozpoczęte czynności, należy założyć nowe konto na nowego e-maila i wtedy ponowić przeniesienie numeru do FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
Tak, numer przenoszony był na mnie (osobę pełnoletnią). Przeniosłem numer z Plusa do Orange na Kartę, a teraz chcę do FLEX.
Spróbuję założyć nowe konto w takim razie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
Ważna sprawa, ponieważ już jedno konto we FLEX zostało założone, należy najpierw je usunąć, bo inaczej nie będzie można skorzystać z promocji np. Kody polecające. Trzeba napisać na czacie FLEX prośbę o usunięcie konta i po usunięciu odczekać przynajmniej z jeden dzień. Następnie założyć konto i ponowić próbę przeniesienia numeru do FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
@GeQu czy jak byłą próba przenoszenia od innego operatora, to data ważności dowodu nie była przekroczona?
I jeszcze zdjęcie w dowodzie, czy nie było zbyt stare do obecnego selfie? Co prawda na AMA specjaliści pisali, że nie powinno to być problemem, ale nie wykurczali, że istnieje taka możliwość niezgodności zdjęć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
Zgłosiłem na czacie prośbę o usunięcia konta.
Dowód jest ważny jeszcze 8 lat. Próbowałem początkowo przenieść się z Plusa bezpośrednio do Orange,jednak mój wygląd na dowodzie i aktualnie zmienił się w pewnym stopniu (mniej kilogramów) i system odrzuca. Więc specjalistą należy przekazać, że jednak jest to problemem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
@GeQu weryfikacja dowodu i selfie odbywa się automatycznie i nie zawsze da się dokładnie przewidzieć występujące sytuacje. W sporadycznych sytuacjach jest weryfikacja ręcznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
Próbowałem weryfikować się łącznie do 2 blokad (około 20 razy). Pytałem na czacie czy jest możliwość ręcznej weryfikacji, niestety odpisali mi, że tylko automat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
@GeQu natomiast jak mają awarię, to dla nie odpisywali, że muszą weryfikować ręcznie i dla tego tak długo trwa cała sytuacja. Komu więc wierzyć? 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
@ketrasaArtur hahah.. najlepiej wierzyć tylko sobie 😀
Teraz pozostało mi tylko czekać w takim razie. Dziękuję za dotychczasową pomoc. Odezwę się gdy będę miał nowe konto.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »