- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
@GeQu cieszę się, że chodź kapkę mogłem pomóc. Udanego przejścia do FLEX i czekam na pozytywową informację, że numer już jest we FLEX-ie 😉 👍 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z migracją z oferty Orange na Kartę do FLEX
@ketrasaArtur nie wiem co się właśnie stało.. ale się udało!
Może opiszę.. zgłosiłem usunięcie konta, dzień później próbując się zalogować ukazał się monit, że hasło nie poprawne (czyli konto usunięte!), poczekałem dla pewności 72h. Dziś po 72h dla pewności znów spróbowałem się zalogować na stare dane by potwierdzić, że konto jest usunięte. Zalogowałem się... mówię sobie nieźle, konto nie usunięte. Zrezygnowany spróbowałem jeszcze raz przenieść numer na tym niefortunnym koncie - udało się!
Jeszcze tylko jedno pytanie mam. Uzyłem kodu EDUFLEX, pobrało mi z konta tylko 1zł (jakby kod się aktywował), ale pokazane mam w aplikacji, że posiadam tylko 15Gb a nie 100. Dodadzą się później?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@GeQu sprawdź, czy masz zakładkę PromoGB. U mnie to wygląda tak:
Ewentualnie trzeba podpytać się na czacie FLEX.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »