- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry. Trzy dni temu założyłem konto na Orange Flex. Zamówiłem kartę, którą prawdopodobnie dostanę w poniedziałek, ale mam problem. Wylogowałem się z aplikacji Flex i nie mogę się zalogować, bo właśnie zorientowałem się, że przy rejestracji podałem błędny email (a wiem to stąd, że na mój prawidłowy nie przyszło żadne potwierdzenie rejestracji) 😕 Pamiętam, że wpisywałem swój, ale najwidoczniej zrobiłem literówkę i teraz mam problem 😕 Ktoś wie jak mogę to rozwiązać?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Herbert20 zaloguj się błędnym e-mailem na swoje konto FLEX. Następnie na czacie poproś konsultanta o zamianę e-maila na prawidłowy. Ja przy pierwszej rejestracji FLEX-a też taki sam błąd popełniłem.
Jeżeli błędnym e-mailem nie będziesz się mógł zalogować, to załóż nowe konto FLEX i podając swój numer telefonu dopytaj się konsultanta, jaki e-mail jest do numeru telefonu przypisany. Następnie zaloguj się błędnym e-mailem i postępuj jak wyżej opisałem.
U mnie udało się zmienić na prawidłowy e-mail. Trzymam kciuki za poprawienie danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Orange Flex
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Orange Flex
@Herbert20 sprawdz dokladnie w spamie czy nie masz potwierdzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Orange Flex
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kontem Orange Flex
Nie da się numerem, który nie został jeszcze zarejestrowany 😕 W spamie nic nie ma, jestem pewny że podałem zły email, bo udało mi się założyć drugie konto na ten poprawny 😕
________________
* Usunięto pusty spoiler – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Herbert20 zaloguj się błędnym e-mailem na swoje konto FLEX. Następnie na czacie poproś konsultanta o zamianę e-maila na prawidłowy. Ja przy pierwszej rejestracji FLEX-a też taki sam błąd popełniłem.
Jeżeli błędnym e-mailem nie będziesz się mógł zalogować, to załóż nowe konto FLEX i podając swój numer telefonu dopytaj się konsultanta, jaki e-mail jest do numeru telefonu przypisany. Następnie zaloguj się błędnym e-mailem i postępuj jak wyżej opisałem.
U mnie udało się zmienić na prawidłowy e-mail. Trzymam kciuki za poprawienie danych.