- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM w iPhone7
Witajcie
Mam następujący problem z iPhone 7 i kartą Flex. Od czasu do czasu telefon sam z siebie wylogowuje się i pojawia się na górnej belce komunikat jak na zdjęciu poniżej (nieprawidłowy SIM):
Pomaga dopiero wejście i wyjście w tryb samolotowy, lub restart.
Piszę tutaj, ponieważ na czacie nie ma innych pomysłów jak testy krzyżowe (które nic nie wykazują), lub wymiana karty SIM (została wymieniona na nową). Problem nadal występuje.
I tu zwracam się do Was, czy ktoś także miał takie sytuacje? Gdzie szukać problemu? Może to uszkodzenie iPhona? Telefon był kupiony nowy, z oficjalnej polskiej dystrybucji. Od nowości siedziała w nim przez 3 lata karta sim od Plusa, i nigdy nic takiego się nie wydarzyło.. Pojawiło się to po przejściu do Flex. Zacząłem szukać problemu, wszystkie aktualizacje są zrobione, ustawienia sieciowe resetowane, itp..
Zauważyłem ciekawą rzecz: karta sim Flex jest fizycznie zauważalnie cieńsza niż ta od Plusa 😉 Dociąłem kawałek folii i dokleiłem od góry do karty Flex, tak żeby wyrównać grubość do poprzedniej, i na tyle żeby szufladka się zamknęła bez problemu. Przez kilka dni było ok, jednak po tym czasie znów się telefon wylogował.. Nie mam już pomysłów co dalej, ale mam delikatne podejrzenia że to problem po stronie sieci. Jak się możecie domyślać jest to okropnie irytujące, bo nigdy nie można mieć pewności czy telefon działa normalnie..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM w iPhone7
@Almond weź w aplikacji FLEX wymień sobie kartę SIM na nową. Jak nie masz pod ręką, to weź darmowy z salonu lub w aplikacji zamów z dostarczeniem przez kuriera. najlepiej żeby była z innego źródła niż poprzednia.
Już kiedyś na NO był podobny temat i okazało się, że są różnice w wielkościach i grubościach kart SIM z różnych dystrybucji. Najlepiej pobrać startery z różnych salonów Orange po kilka sztuk i posprawdzać wymieniając przez aplikację.
Raczej stawiam na wadliwą partię kart SIM FLEX niż na wadę telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM w iPhone7
No tego to się nie spodziewałem.
Sima już wymieniałem, na pobranego z innego salonu, a nawet innego miasta 😉 Czyli szukać odpowiedniej karty do skutku? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM w iPhone7
@Almond to może teraz przy wymianie zamów kartę SIM przez kuriera.
Możesz jeszcze sprawdzić standardowy starter Orange na kartę za 5 PLN jak będzie się zachowywał w smartfonie. Tu już jakaś nietypowa sprawa.
Smartfon był przywracany do ostawień fabrycznych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM w iPhone7
@Almond tutaj masz temat, gdzie zostało wykryte, że karty SIM różnią się między sobą wielkością:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM w iPhone7
Dzięki @ketrasaArtur
Teraz mam jakąś jasność w tym temacie. Rzeczywiście, aktualna karta którą wkładałem wydawała mi się lekko "luźna" w slocie. Pewnie się przemieszcza w czasie jakiegoś wstrząsu i tel wywala błąd.
Będę zatem szukał tej właściwej karty 😉
Czy Orange nie może zrobić z tym porządku, skoro to znany problem? Hę? 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą SIM w iPhone7
@Almond podobno w tolerancji się mieści, więc nie widać problemu, ale użytkownicy mają kłopot. Zdarzały mi się sytuacje, że jak upadł telefon, to nastąpiło wylogowanie z sieci lub pojawił się błąd karty SIM. Jeżeli karta SIM jest w telefonie, to takiego błędu nigdy nie miałem.