- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dobry wieczór, Państwo!
Miałem telefon z eSIM Orange Flex. To był mój główny telefon, na który wszystko jest zawiązane. Potwierdzenie transakcji przez Profil Zaufany - przez ten telefon, potwierdzenie transakcji w banku - też. 2-factor authentication - poprzez aplikację na tym samym telefonie. Fallback - potwierdzenie przez SMS - wysyłane na numer eSIM, który jest przechowywany w tym samym telefonie.
I niestety nie przewidziałem, że w pewnym momencie telefon przestanie się włączać... bricked.
Poszedłem do salonu Orange - tam Pani wysłala mnie na czat w aplikacji mobilnej. Na moje pytanie "na zepsutym telefonie?" Pani nie zaproponowała jasnego rozwiązania. Powiedziała, że nie zajmują się abonentami Orange Flex. I że najpierw trzeba było zrobić zwykłą kartę SIM, a potem eSIM jako dodatkową.
Teraz nie mogę zalogować się do swojego konta Orange Flex z innego urządzenia, aby rozpocząć czat.
Nie mogę wyjąć i włożyć karty SIM do innego telefonu. Ponieważ to jest eSIM!
Nie mogę odbierać żadnych połączeń ani SMS-ów.
Jak mogę dostać nanoSIM ? Nie chcę zgubić swojego numeru telefonu.
Na stronie https://flex.orange.pl/pomoc nie ma adresu e-mail, formularza kontaktowego, ani numeru telefonu. Jak mogę skontaktować się z obsługą Orange Flex ???
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@orangeflex_user w salonie Orange, ani na czacie Orange nie pomogą w sprawach dotyczących FLEX-a. Najlepiej założyć nowe konto w aplikacji i tam rozpocząć czat. Po weryfikacji konsultant powinien pomóc w przywróceniu konta z głównym numerem FLEX.
Zawsze do obecnego konta FLEX możesz odzyskać hasło. Podajesz adres e-mail:
Mając login i hasło możesz również uruchomić czat na stronie: https://flex.orange.pl/ Na samym dole strony po prawej jest Pomoc Zaloguj się do czata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@orangeflex_user w salonie Orange, ani na czacie Orange nie pomogą w sprawach dotyczących FLEX-a. Najlepiej założyć nowe konto w aplikacji i tam rozpocząć czat. Po weryfikacji konsultant powinien pomóc w przywróceniu konta z głównym numerem FLEX.
Zawsze do obecnego konta FLEX możesz odzyskać hasło. Podajesz adres e-mail:
Mając login i hasło możesz również uruchomić czat na stronie: https://flex.orange.pl/ Na samym dole strony po prawej jest Pomoc Zaloguj się do czata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
PILNE! Jak otrzymać duplikat eSIM?
Pierwsza próba odzyskać hasło: 🤒
ale po twojej wiadomości sprawdziłem ponownie i wszystko się udało!!! Dziękuję bardzo!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
PILNE! Jak otrzymać duplikat eSIM?
@orangeflex_user fajnie, że się udało i masz ponownie dostęp do FLEX-a. Owocnego korzystania 🤗
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
PILNE! Jak otrzymać duplikat eSIM?
@orangeflex_usernapisał(-a)Pierwsza próba odzyskać hasło: 🤒
ale po twojej wiadomości sprawdziłem ponownie i wszystko się udało!!! Dziękuję bardzo!
Oni coś z tym odzyskiwaniem haseł chyba mają. Ostatnio pomagałam znajomej. Dokładnie to samo najpierw taki błąd potem przeszło