- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
Mega dziwne, ogólnie uważałem ich za wzór do tej pory.. Nawet nie pozwalacie dodać screena z rozmowy z supportem flex’a.. a napisali tylko ze Orange nie gwarantuje działania usługi WiFi Calling na urządzeniach nie kupionych u nich… zamiast pomóc zdiagnozować problem.. przeszedłem do flex’a głównie ze względu na wsparcie e-sim’a w watchu… tez nie kupiony u nich.. na szczęście t-mobile tez już wprowadził e-sim'a, czas chyba im podziękować i na małą zmianę - bo zaczynają znowu przypominać idea 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
To niestety normalka we Flexie i nic na to nie poradzisz. Ekipa na chacie to studenci z łapanki, którzy bardzo często nie wiedzą nic o rynku telko. Masz przykład u siebie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
Nie wymagam od nich wiele, poza tym, aby sprawę skierować gdzieś dalej, gdzie może zdiagnozują problem.. a nie walić regułkami..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
Jedyne co od siebie mogę polecić to nieco ostrzejsze wytknięcie im niekompetencji i stanowcze poproszenie o zgłoszenie wyżej. Mi nie raz pomagało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
Już nawet złożyłem reklamację.. jeszcze w tym miesiącu zmieniam Xs'a na 12 i jeśli będzie to samo i nie zrobią nic z tym to niestety trzeba wybrać t-mobile..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
@f00ku55takie zachowanie to trochę niegrzeczne. Można zwyczajnie poprosić o zarejestrowanie zgłoszenia do działu technicznego i poproszenie o jego numer.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
@escapersja nie napisałem nic o brandowaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
Żaden iPhone nie ma branda, więc widocznie jest to wina po stronie Orange, sam u sobie nie mogę sprawdzić czy działa, bo moje urządzenie nie jest wspierane, ale jeżeli jest to wina stoi po stronie operatora. Ja jeszcze nie miałem problemów z połączeniami Wi-Fi, używałem na tym telefonie karty od innego operatora, który nie deklarował działania tej usługi na moim modelu i to działało dobrze. Jedynie co to tylko zgłoszenie, które nie przynosi efektów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
ale taki szybki check u wujka Google i iPhone iPhonowi nie równe.
Polecam poczytać tematy iphone carrier compatibility check.
Wydaje mi się, że jest możliwe różnicowanie pochodzenia danej sztuki, chociażby po IMEI. W końcu telekomy są w stanie zablokować też każdy telefon właśnie po IMEI za nie płacenie np. rachunków gdzie telefon był częścią składową umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex WiFi Calling problem - rozłączanie połączeń.
No ale co zablokowanie po identyfikatorze urządzenia jakim jest IMEI ma wspólnego z działaniem usług?
Prosta sprawa, apple podaje u których operatorów jakie usługi powinny działać: https://support.apple.com/en-gb/HT204040
Dokładnie dla Orange w Polsce to wygląda tak:
Orange 3
- 5G
- eSIM
- FaceTime over Mobile1
- LTE
- Personal Hotspot2
- Unlocking2
- VoLTE
- Wi-Fi Calling
I oczywiście: The network provider, not Apple, provides technical support for iPhone in this region.