- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie miałam do 21.01, dopiero dziś mam środki na karcie więc jak doładować flexa jeżeli wchodząc w aplikacje wymagają kodu, który przychodzi smsem, a numer zawieszony??
Pomocy.
_____________
*Doprecyzowanie nazwy tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnnaOl jaką technikę "doładowania" flexa masz przypisaną do numeru? Próbowałaś kontaktować się z obsługą przez czat w aplikacji? Bo jeśli np. na karcie płatniczej nie miałaś środków... to może zmień ustawienia, przypisz kartę na nowo... powinno udać się wznowić plan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnnaOl jaką technikę "doładowania" flexa masz przypisaną do numeru? Próbowałaś kontaktować się z obsługą przez czat w aplikacji? Bo jeśli np. na karcie płatniczej nie miałaś środków... to może zmień ustawienia, przypisz kartę na nowo... powinno udać się wznowić plan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer zawieszony a dostep do aplikacji jest przez kod
Sprawdzałam, że wcześniej płaciłam blikiem więc nie wiem, więcej informacji nie uzyskam bo nie mam dostępu do aplikacji, bo wysyłają mi kod sms, a przecież numer mam zawieszony, nikt nie może do mnie zadzwonić, smsy też nie dochodzą. 😭
Próbowałam rozmawiać na czacie ale tam jest sztuczna inteligencja, która mnie informuje, że mojego numeru nie mają w bazie, ani numeru pesel. 😭
Sukces!! Przecież mogę zalogować się przez mejla!
Ok, zalogowałam się mejlem, wpłaciłam środki, za które aktywowałam plan, ale dalej jestem zawieszona...
Dobra... chyba wszystko już działa. 😀
Uff, dzięki za pomoc!
_______________
*Scalenie treści z postów - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer zawieszony a dostep do aplikacji jest przez kod
@AnnaOl trzebaby wyjaśnić kwestię dostępu do aplikacji przy zawieszonym numerze... bo jeśli nie przychodzi to faktycznie stanowi to utrudnienie. @Aśka_M , czy ktoś z ekipy Flex może to wyjaśnić, spowodować aby takie wiadomości z systemu docierały do użytkownika usługi Flex, przekażesz problem?
Na szczęście można przez WWW, jak potwierdza @AnnaOl ale wydaje się, że wiadomości od operatora powinny dochodzić mimo zawieszenia usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer zawieszony a dostep do aplikacji jest przez kod
@Misiek62 aplikacja Flex daje dwie możliwości zalogowania: adresem e-mail i numerem telefonu + jednorazowy kod SMS. Przy zawieszonych usługach ta druga opcja w tej chwili nie zadziała, bo nie ma możliwości odbierania wszystkich SMS-ów. Jest szansa, że w przyszłości zostanie to zmodyfikowane 🙂
Niezależnie od wszystkiego cały czas można logować się adresem e-mail i mieć dostęp do zarządzania swoimi usługami.
@AnnaOl cieszę się, że udało się przywrócić plan i wszystko działa 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer zawieszony a dostep do aplikacji jest przez kod
Wiem @Aśka_M że tak jest... ale uznałem, że warto zwrócić się do Zespołu Flexa, aby sprawdził czy byłaby możliwość że SMS od operatora dojdą do numeru w fazie "zawieszony".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer zawieszony a dostep do aplikacji jest przez kod
@Misiek62 i bardzo dobrze 🙂 Info o tym, że jest szansa na zmiany w tym zakresie pochodzi właśnie od zespołu zajmującego się Flexem. Nie wiem kiedy i czy na pewno się uda, ale temat jest na liście 🙂