Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Metody płatności

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 301
  • 0

Metody płatności

@Renata82  czyja jest karta nie ma znaczenia, ważne żeby system płatności ją prawidłowo rozpoznał. Dawno karty nie podpinałem, więc nie pamiętam nic o SMS. Jeśli dokonałaś płatności to w aplikacji powinna być informacja. Sprawdziłbym również czy dana kwota zeszła z konta karty. Na koniec spytałbym na czacie w aplikacji czy wszystko z kontem dla tego numeru jest OK.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17816
  • 186

Metody płatności

@Renata82 trzeba sprawdzić która forma płatności jest aktywna w aplikacji... jeżeli jest kilka, to aplikacja musi wiedzieć z którego kanału ma korzystać. Czy stara karta została "usunięta" z aplikacji? 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18474
  • 52875
  • 716

Metody płatności

@Renata82 jeżeli karta jest już podpięta i zapewnione środki na odnowienie planu oraz zaznaczone w apce że płatność ma być z karty (zielona fajka pod numerem karty, to trzeba poczekać, aż zostanie ponowienie płatności za plan automatycznie lub odświeżyć ponowienie płatności ręcznie.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 18
  • 33
  • 0

Metody płatności

Sek w tym, ze nawet tej 1 złotówki nie pobrało, pomimo że karta jest widoczna jako podpięta 😕


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2032
  • 6296
  • 69

Metody płatności

@Renata82 po podpięciu karty trzeba się upewnić że jest zaznaczona jako domyślna płatność (zielony ptaszek jak wspomniał ketrasa), na poprzedniej stronie na filmiku jest to ładnie pokazane.

skontaktuj się na czacie jak najszybciej i niech oni to sprawdzą i działają. I jeszcze jedno pytanko: numer jest nowy w sieci i to miał być pierwszy pobór, czy już jesteś jakiś czas we flexie?

@ketrasaArtur jak rok temu nie zeszła mi płatność z karty to nie było opcji żeby ręcznie ponowić pobór. Jedyne co mogłem zrobić to czekać na automat który albo pobierze, albo i nie a wtedy od razu zablokuje numer. Z tego co pamiętam, to chyba w momencie jak system poprawnie przyjmie kartę to wtedy zablokuje 1 zł. Ale lepiej potwierdzić to na czacie. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 18
  • 33
  • 0

Metody płatności

To telefon mojej mamy i ona jest użytkownikiem Flexa chyba juz od 2 lat. Wcześniej nie było problemu z płatnościami. Kiedy bankomat wciągnął jej kartę I została zablokowana to płatność pierwszy raz nie przeszła i myślę, że może było to związane z zablokowaniem karty. Niestety nawey teraz, kiedy podpielam mamie swoją kartę platnicza to płatność nadal nie zrealizowana i faktycznie ponawianie niczego tu nie zmienia. Zastanawia mnie jeszcze sam wygląd aplikacji w telefonie mamy, minimalnie różni się od tego widoku jaki jest w internecie (czy to może być stara wersja apki?) 

 

Ar10305.jpg

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17816
  • 186

Metody płatności

@Renata82 faktycznie sprawdź wersję aplikacji. Jeżeli jest nowsza to przeinstaluj. Co do płatności to system przez dobę (kiedyś to testowałem) próbował kilka razy pobrać środki z karty. Ale czy dokona zmiany karty to nie byłbym pewny. Więc jeśli upłynęły już 24 godziny to można próbować wymusić pobranie środków z tej nowej karty, ale musi być znana przez serwery aplikacji. Myślę że najlepiej będzie to zweryfikować na czacie.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2032
  • 6296
  • 69

Metody płatności

@Renata82 upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji oraz to, że po starej (wciągnietej) karcie nie ma w niej ani śladu. Usuń też swoją, zamknij aplikację, uruchom i dopisz ją ponownie, oznacz jako domyślną płatność i jeśli nie pobierze złotówki to skontaktuj się na czacie.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 18
  • 33
  • 0

Metody płatności

Uff, jest postęp, przed chwilą złotówki zniknęły z konta 🙂 dwa razy po 1 zł, bo dzis rano i potem kilka godzin później próbowalysmy podpiąć moją kartę. 

Teraz pozostaje nam czekać kiedy automat ściągnie za Plan i czy stanie się to zanim odłączą telefon.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 18
  • 33
  • 0

Metody płatności

Witam ponownie. Opłata za Flexa z mojej karty poszła chyba dosłownie w ostatniej chwili przed wyłączeniem usługi. Szkoda, że byliśmy trzymani tak dlugo w niepewności. Cały proces podłączenia mojej karty jako metody płatności (mam na myśli pierwsza próbę o 9 rano) zajął 4 godziny (licząc do momentu otrzymania powiadomienia sms o potwierdzeniu wplaty, czyli po 13).

W historii płatności w aptece Flexa informacja o udanej operacji wcale się nie pojawiła 🙂 )

Mniejsza z tym.

Jeszcze tylko została kwestia podpięcia do płatności karty płatniczej prawowitej właścicielki Flexa, bo od tego się zaczęło... 😀 ale tu już czeka nas wizyta w banku i, jak będą trudności, ewentualnie na forum użytkowników banku 😉

Ahoj!

Pozdrawiam!