- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Trzynastego skończył się mi termin opłacenia planu i zwyczajnie o tym zapomniałem. Dla zaspokojenia mojej ciekawości, dzisiaj pobawiłem się co nieco z działaniem aplikacji, ponieważ 24 h nie minęło jeszcze, więc karta SIM była aktywna. Najpierw próbowałem sztuczki z usunięciem konta, tam gdzie jest edycja. Niestety, pojawił się wiget z rozmowami, których nijak nie można było ani przesuwać, a tym bardziej wrzucić do kosza. Wróciłem ponownie do możliwości zasilenia planu, ale najpierw dokonałem reinstalacji aplikacji. Ponieważ 24 h minęły i plan wyłączono, nijak numerem nie można było się zalogować, bo kody kilkakrotnie ponawiane nie dochodziły. Spróbowałem mailem i też zonk. O rany, myślę! Hasło gdzie indziej (na gmailu) wchodzi, a tutaj nie i już. Przecież nie będę zmieniał hasła, bo appka ma kaprys. Dałem upust poirytowaniu i dostało się deweloperowi. Ale czy to coś zmienia w mojej sytuacji? Jak to "ugryźć", jak to "strzyc", by mnie nie szkubnęło po portfelu? Rozmowy są płatne przecież.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bronzub numer telefonu FLEX znasz, wiec załóż na innego e-mila konto, połącz się na czacie z konsultantem i przedstaw sprawę. Konsultant powinien Ciebie zweryfikować po numerze telefonu i pomóc w ustawieniu loginu i hasła do apki, na którym masz numer telefonu.
We FLEX nie ma infolinii, tylko kontakt czat.
Jak numer jest zablokowany, to SMS-y ani połączenia nie dotrą, dlatego nie możesz SMS-em potwierdzić logowania.
edit:
Polecam zakładanie konta na e-maila. W razie sytuacji nieprzewidzianej, e-mailem zawsze można się zalogować, jak inne sposoby logowania zawiodą, a numer nie jest już aktywny z powodu braku opłaty za plan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bronzub numer telefonu FLEX znasz, wiec załóż na innego e-mila konto, połącz się na czacie z konsultantem i przedstaw sprawę. Konsultant powinien Ciebie zweryfikować po numerze telefonu i pomóc w ustawieniu loginu i hasła do apki, na którym masz numer telefonu.
We FLEX nie ma infolinii, tylko kontakt czat.
Jak numer jest zablokowany, to SMS-y ani połączenia nie dotrą, dlatego nie możesz SMS-em potwierdzić logowania.
edit:
Polecam zakładanie konta na e-maila. W razie sytuacji nieprzewidzianej, e-mailem zawsze można się zalogować, jak inne sposoby logowania zawiodą, a numer nie jest już aktywny z powodu braku opłaty za plan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod sms nie dochodzi, bo?
@ketrasaArtur , po kliknięciu w link do zmiany hasła, zmieniłem go i mnie Flex dopuścił do "ssania"😊
Nie wiedziałem, a może dalej nie jestem pewien, czy nowe hasło to tylko do Flexa, a na gmailu mam swoje? Tego jeszcze nie przerabiałem😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod sms nie dochodzi, bo?
@bronzub raczej zmieniłeś tylko hasło do FLEX. Gmail powinien zostać bez zmian.
Osobiście zawsze staram się konto FLEX mieć na dwóch smartfonach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod sms nie dochodzi, bo?
Tak przy okazji myślę nad pomysłem i proszę was o poparcie. 🙂 Jak zmieniamy hasło w aplikacji Flex, nie można ustawić wcześniej używanego hasła lub zbliżonego. Będę chciał aby zdjęli takie ograniczenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod sms nie dochodzi, bo?
@Ron , to wklej pomysł. Masz moje poparcie, gdyż różne dziwne pomysły programistów zamiast ułatwiać nam życie, to przeszkadzają😊
@ketrasaArtur , nie każdy chce być jak juczny osiołek. Mam dual sim i sobie chwalę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod sms nie dochodzi, bo?
@bronzub , o to chodzi żeby ułatwiać 🙂
https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Zmiana-has%C5%82a-app-Orange-Flex/idi-p/309325
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod sms nie dochodzi, bo?
@Ron , poparłem😊 Przecież wystarczy, by minimalne wymagania były spełnione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod sms nie dochodzi, bo?
@Ron choć mnie to bezpośrednio nie dotyczy (nie korzystam z Flexa), pomysł poparłem - może mój głos pomoże w realizacji 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod sms nie dochodzi, bo?
@Ron pomysł poparty. Podoba mi się Twoje rozwiązanie do ułatwienia wpisywania nowego hasła.