Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 5
  • 0

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

Witam,

  Podczas aktywacji nowej usługi przy próbie wprowadzenia kodu rabatowego (eduflex)- nie zostaje on zaakceptowany. Po konsultacji z Panią na czacie- która stwierdziła, że kod jest wprowadzony i powiedzeniu abym wybrał metodę płatności- aplikacja wymaga zapłaty 80 zł, a nie 1 zł 🙂 Poprosiłem o restart ustawień aktywacji i cisza od dwóch dni 😞 Powiedzcie mi proszę, czy też macie utrudnienia w aktywacji Orange Flexa tego typu?

Pozdrawiam,

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange FLEX
  • 19
  • 49
  • 2

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

Napisz do nas na czat jeszcze raz, wytłumaczy wszystko po kolei i sprawdzimy.
Ewentualnie zaproponujemy inne rozwiązanie. 👍

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

Niestety na forum nikt nie pomoże w indywidualnej sprawie. Napisz jeszcze raz na czacie.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 5
  • 0

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

Kwestia w tym, że jest "zlewka" Czy jest jakakolwiek inna forma reklamacji?

Pzdr,


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

Tak, przygotuj sobie reklamację w PDF i złóż ją na czacie. Poproś doradcę o numer zgłoszenia.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 5
  • 0

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

Co się stanie, jeśli w aktualnym stanie zrezygnuje z planu? Czy będę mógł użyć tej samej karty SIM i przeprowadzić aktywację od nowa?

P.S Sęk w tym, że ciężko uzyskać numer zgłoszenia

Pzdr 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

To zależy czym sim jest aktywowana czy nie.
Ale niestety nie skorzystasz z promocji EDUFLEX dla nowych klientów. Musisz mieć pierwsze konto na swój PESEL.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 5
  • 0

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

To jest tu niejasność totalna. Nowy klient, nowa aktywacja- to w takim razie z jakim kodem rabatowym za 1 zł? Użyć tego 1 szy miesiac za jeden zloty?  Później już nie użyjesz przecież innego kodu rabatowego- ewentualnie wysylajac maila udowodnisz ze jesteś nauczycielem bądź studentem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

Nie wiem czy takie mieszanie promocji jest możliwe. Regulamin są ciut niejasne.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 5
  • 0

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

Jest pisane ze dotyczy nowych i aktualnych użytkowników. Czy jest ktoś tutaj komu udało sie aktywować nowa usługę z kodem EDUFLEX?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19947
  • 57655
  • 784

Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"

@sentus1 co do karty SIM, jeżeli była zeskanowana, to pewnie będzie trzeba użyć nowej do ponownej aktywacji.

Jeżeli konto już było założone, to ponowne założenie planu i wpisanie kodu nie będzie już z rabatem.

Kod EDUFLEX dotyczy tylko nowych użytkowników. Dla obecnych jest troszkę inna promocja i trzeba wysłać e-maila, żeby spożywać.