- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Podczas aktywacji nowej usługi przy próbie wprowadzenia kodu rabatowego (eduflex)- nie zostaje on zaakceptowany. Po konsultacji z Panią na czacie- która stwierdziła, że kod jest wprowadzony i powiedzeniu abym wybrał metodę płatności- aplikacja wymaga zapłaty 80 zł, a nie 1 zł 🙂 Poprosiłem o restart ustawień aktywacji i cisza od dwóch dni 😞 Powiedzcie mi proszę, czy też macie utrudnienia w aktywacji Orange Flexa tego typu?
Pozdrawiam,
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Napisz do nas na czat jeszcze raz, wytłumaczy wszystko po kolei i sprawdzimy.
Ewentualnie zaproponujemy inne rozwiązanie. 👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"
Kwestia w tym, że jest "zlewka" Czy jest jakakolwiek inna forma reklamacji?
Pzdr,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"
Co się stanie, jeśli w aktualnym stanie zrezygnuje z planu? Czy będę mógł użyć tej samej karty SIM i przeprowadzić aktywację od nowa?
P.S Sęk w tym, że ciężko uzyskać numer zgłoszenia
Pzdr 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"
Ale niestety nie skorzystasz z promocji EDUFLEX dla nowych klientów. Musisz mieć pierwsze konto na swój PESEL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"
To jest tu niejasność totalna. Nowy klient, nowa aktywacja- to w takim razie z jakim kodem rabatowym za 1 zł? Użyć tego 1 szy miesiac za jeden zloty? Później już nie użyjesz przecież innego kodu rabatowego- ewentualnie wysylajac maila udowodnisz ze jesteś nauczycielem bądź studentem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"
Jest pisane ze dotyczy nowych i aktualnych użytkowników. Czy jest ktoś tutaj komu udało sie aktywować nowa usługę z kodem EDUFLEX?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod EDUFLEX "wystąpił problem techniczny, spróbuj później"
@sentus1 co do karty SIM, jeżeli była zeskanowana, to pewnie będzie trzeba użyć nowej do ponownej aktywacji.
Jeżeli konto już było założone, to ponowne założenie planu i wpisanie kodu nie będzie już z rabatem.
Kod EDUFLEX dotyczy tylko nowych użytkowników. Dla obecnych jest troszkę inna promocja i trzeba wysłać e-maila, żeby spożywać.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »