Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Flex, czyli - czy leci z nami pilot ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 17
  • 0

Flex, czyli - czy leci z nami pilot ?

Flexa mam ze względu na 30GB.

Najbliższy tej oferty jest abonament Plan Mobilny 75 .... za 75, a nie 30zł 😉 

 

Dobra, podsumujmy.

Jeśli ktoś ociąga się z zapewnieniem środków na rachunku, musi uważać, bo zostanie na lodzie.

Do Orange prośba aby dali chociaż te 48h dostępu na odbieranie połączeń. 

24h na zapewnienie środków na rachunku może zostać i nawet tak lepiej, bo zawczasu zaczniemy reagować. 

Po upływie tego czasu mamy jeszcze kolejne 24h na odkręcenie problemu i mimo wszystko jesteśmy wśród żywych ... 

 

Ja spadam 😉 Papa


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Flex, czyli - czy leci z nami pilot ?

Kolejny raz na forum osoby oburzają sie i maja pretensje  o to ze operator blokuje im uslugi z powodu nieoplacenia abonamentu/oplaty w terminie. O co chodzi? Jest regulamin, jest termin i tyle. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Flex, czyli - czy leci z nami pilot ?

Tylko, że w abonamencie nie zablokują Ci dzwonienia, jak nie opłacisz faktury 1 dzień po terminie, ba, nawet po miesiącu czasu zapewne Ci nie zablokują. Za to płacisz m. in. więcej.

Tu płacisz mniej, ale musisz być systematyczny. 

Z abonamentu musisz się wywiązywać przez cały okres umowy, we Flexie masz subskrypcję odnawialną co miesiąc, nie zdąży pobrać opłaty, to jej nie wznowi samo z siebie po dniu, bo nie wiedzą, czy tego nie zrobiłeś celowo. Na tym polegają subskrypcje czy pakiety odnawialne w prepaidzie.

Tu nikt nie jest winny, jak Ty sam, bo nie zadbałeś o środki na koncie. Tragiczne, ale prawda.. 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Flex, czyli - czy leci z nami pilot ?


@byczyn_86napisał(-a)

Kolejny raz na forum osoby oburzają sie i maja pretensje  o to ze operator blokuje im uslugi z powodu nieoplacenia abonamentu/oplaty w terminie. O co chodzi? Jest regulamin, jest termin i tyle. 


Fakt że sporo takich tematów, ale nie płacących za internet czy telefon, Orange nie blokuje całkowicie, we Flex jest to inaczej, fakt ze w regulaminie ujęte, ale jednak bardzo rygorystyczne, dostawca netu u mnie podobnie net odcina, dlatego płacę od razu jak fakturę na @ przyśle. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Flex, czyli - czy leci z nami pilot ?

Dawno temu gdy komorki u nas stawaly sie dopiero powszechne, moj sąsiad pozyczyl swoj "zielony" telefon na abonament zięciowi - Niemcowi (ani slowa po polsku), ktory przyjechal do Polski na kilka dni. Ziec dzwonil duzo do Niemiec wiec kwota bardzo szybko rosla. Gdy przekroczyla ok 500 zl ktos z telekomu zadzwonil poinformowac o tym ze bedzie duzy rachunek, a w sluchawce uslyszal tylko niemieckie gadanie ziecia. Momentalnie zablokowali numer. Sasiad dlugo musial zalatwiac ponowne odblokowanie numeru, oczywiscie po wczesniejszym uregulowaniu z gory czesci naleznosci pomimo ze jeszcze okres rozliczeniowy sie nie skonczyl. Jak mowie bylo to z dwadziescia pare lat temu, ale mozliwe bylo zablokowanie z dnia na dzien😜


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 133
  • 2

Flex, czyli - czy leci z nami pilot ?

@michalkierowca  - piszesz, że Flexa masz ze względu na 30GB. Słaby research zrobiłeś, nie trzeba było iść ani we Flexa, który ma rygorystyczne warunki płatności iobsługę tylko w apce ani w abo, skoro dla Ciebie za drogi. 

Wystarczyło wziąć prepaida Orange Free na Kartę. Za doładowanie 30 zł miesięcznie masz 15GB w bonusie, do tego włączasz miesięczny pakiet no limit za tę kwotę i dostajesz kolejne 15GB. W sumie masz nadal 30GB za doładowanie 30 zł miesięcznie, a jeśli przegapisz kolejne doładowanie, to rozmowy przychodzące nadal masz pól roku ważne. Nikt Cię nie odcina. A skoro jesteś jak mówisz "starej daty", to lepiej nie pchać się w nowe formy subskrypcji typu Flex, gdzie wszystko jest tylko w apce. W prepaidze pójdziesz do salonu i załatwisz wszystko klasycznie. 

Warto wybierać ofertę dopasowaną do naszych potrzeb, by później nie płakać 😉