- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex a płatność
Muszę dobrze temat zrozumieć, bo w niedługim czasie będę miał podobną sytuację.
Numer przenoszony do FLEX jest zarejestrowany na Twoją mamę?
Jakie dane wpisane były do apki FLEX w momencie uruchomienia usługi na przenoszonym numerze: Twoje, czy Twojej mamy?
Przyczyną może być niepoprawność danych właściciela numeru. Uważam, że powinny być podawane we FLEX dane Twojej mamy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex a płatność
@ketrasaArtur We Flex były wpisane dane mojej mamy, tylko dane karty płatniczej były moje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex a płatność
@Piotrekk85napisał(-a)
Teoretycznie nie. Można mieć inne dane karty.
Czy konto można mieć zarejestrowane na swoje dane a numer na kogoś innego ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex a płatność
@Anonim Dane konta FLEX i przenoszonego numeru muszą być takie same. Płatności można dokonać kartą płatnicza z innymi danymi.
Ja bym ponowił podpięcie karty płatniczej. Ze screenu wynika, że nie poszła płatność za plan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex a płatność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex a płatność
Czyli nie został z jakiś powodów prawidłowo opłacony plan. Proponuje sprawdzić dodanie karty płatniczej do FLEX.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »