- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex 3 miesiące za 1zł - problem z przeniesienium numeru
Witam mam problem z Orange Flex przeniosłem numer dostałem kartę sim podpiąłem ją i teraz pyta o płatność Blikiem lub kartą bankomatową wybieram kartę bankomatową to wyskakuje, że przeniesienie numeru nastąpi o 00.00 do 6.00 i tu moje pytanie chciałem mieć 3 m-ce po 1 zł ale nie mogę wybrać kody promocyjne wyczytałem, że ten kod promocyjny SIEMAFLEX wpisuje się przed dokonaniem płatności dlaczego u mnie nie jest aktywna opcja "kody promocyjne"? nigdy nie miałem Orange Flex migruje z Virgin Mobile mam inny numer telefonu w Orange POP ale to chyba nie to samo co Orange Flex?
____________
* Wpis wyodrębniony jako nowy temat - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex 3 miesiące za 1zł - problem z przeniesienium numeru
Kod należy wpisać w aplikacji na samym początku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex 3 miesiące za 1zł - problem z przeniesienium numeru
@Mar373 , a pobrało już płatność? Kod podaje się podczas podpinania karty, gdzie jest miejsce na kod promocyjny. Na dzień przed przeniesieniem, system prosi o karte i kod promocyjny.
Sprawdź jeszcze możliwość:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex 3 miesiące za 1zł - problem z przeniesienium numeru
No wlaśnie mam nieaktywną tą opcję "kody promocyjne" nie wyskoczyło jak zakładałem konto o kodzie promocyjnym a nigdy nie miałem Orange Flex jeśli dodam kartę płatniczą to pewnie pobierze mi 25zł i nici z 3 m-ce po 1 zł dzwoniłem na infolinię to bot się odzywa jak podaje swój numer to mówi, że nie znajduje numeru jak może znaleźć jak dopiero aktywuje numer tragedia dzwoniłem na Orange to facet mi podał numer 510 100 100 i właśnie dzwoniąc na niego gada się z botem🙁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex 3 miesiące za 1zł - problem z przeniesienium numeru
@Mar373 , kontakt z 510 100 100 nic nie pomoże, ponieważ to nie infolinia FLEXa, aogólnia infolinia Orange (abonament, karta otp). Kontakt z obsługą FLEXa, możliwy jest tylko przez czat.
Kod promocyjny nie podaje się przy zakładaniu konta (aplikacji), a dopiero przy dodaniu płatności.
Wejdź w płatności - następnie zakładka dodaj kartę i sprawdź czy jest pole na kod, ale nie dodając jeszcze karty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex 3 miesiące za 1zł - problem z przeniesienium numeru
Nie ma miejsca na podanie kodu jest tylko zapłać Blikiem lub karta płatnicza chcę rozmawiać z konsultantem wyjaśnić sprawę dlaczego mnie nie obejmuje promocja skoro nigdy nie byłem klientem Flex.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex 3 miesiące za 1zł - problem z przeniesienium numeru
Wystarczy zalogować się do aplikacji i tam jest pomoc, czat.
Info.
Teraz wystarczy poczekać na dzień przeniesienia i mamy to. Wpisz kod promocyjny: SIEMAFLEX i zgarnij 3 miesiące po 1 zł. Następnie wybierz metodę płatności: kartę płatniczą lub BLIK. Gotowe? Aktywuj wybrany Plan w aplikacji i jesteś Flex
Ostatnio przenosiłem i w dniu przeniesienia dopiero wyskoczyło pole z kodem i dodanie płatności. I także było to z Virgin.
Napisz na czacie, sprawdzą przenoszony numer, a także PESEL i będzie odpowiedź.
@Mar373 , jeszcze jedno, zaznaczyłaś zgody marketingowe ? 😏
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex 3 miesiące za 1zł - problem z przeniesienium numeru
@Mar373 kod promocyjny należy wpisać przed dokonaniem płatności. Jeżeli karta płatniczą została już podpięta, zanim kod został wpisany to już z tej promocji nie będzie można skorzystać.
Przenoszony numer do FLEX jest z wyznaczona datą. Na dzień przed przeniesieniem powinno pojawić się okienko z możliwością wpisania kodu promocyjnego SIEMAFLEX i dopiero dodaje si4le płatność za plan.
Po aktywacji planu proponuję napisać na czacie reklamacje. Jeżeli zostanie rozpatrzona pozytywnie, to otrzymasz promocje.
Informacja na temat promocji przeniesienia numeru do FLEX:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex 3 miesiące za 1zł - problem z przeniesienium numeru
Dałbym głowę, że jak zakładałem konto, to mi nie wyskoczyła opcja kod promocyjny tylko od razu pojawiło się dodaj sposób płatności i dlatego dodałem kartę wiedziałem, że kod promocyjny jest SIEMAFLEX jeszcze za nim zakładałem konto i specjalnie szukałem potem opcji, gdzie to wpisać pisałem na czacie zwrócili mi 24 zł, a więc 1 miesiąc będę miał za 1 zł pozostałem 2 przepadły.😐