- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@ipatszy Super że to zweryfikowałeś.
Jeżeli aktualnie nie masz otwartego zgłoszenia, koniecznie jeszcze raz zgłoś problem na czacie, z ewentualnym podlinkowanie do tego wątku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Witam wszystkich,
Niestety problem raczej nie dotyczy tylko sytuacji po skopiowaniu eSIMa do Apple Watcha. Posiadam tylko iPhone'a XS i korzystam tylko z eSIM (Flex) i również mam ten problem 😞
Czy ktoś ma taki sam problem korzystając TYLKO z normalnej karty SIM we Flex i jednocześnie NIE UŻYWA AW? Pytam, bo zaczynam podejrzewać 2 rzeczy:
- problemy po stronie Orange Flex z emulacją eSIM lub
- problemy w iPhonie z eSIM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Dziś kolejna wiadomość:
Cieszy fakt że zauważyli problem. Ale coś czuje że szybkiego rozwiązania nie będzie. 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
hej, możecie mi na privie wysłać przykłady połączeń waszych?
data, godzina połączenia, numer telefonu (+może numer telefonu z którego przychodzi połączenie).
może być tu, może być na mój mail: maciej.zulewski2@orange.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Poszło na maila mój przykład
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
super, dzięki za wasze przykłady. przekazałem do kolegów z sieci. będę dawał znać, jak coś uda mi się ustalić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@Maciej_FLEXCzy coś już wiadomo w tej sprawie? Nie oczekuję rozwiązania na "już", ale chociaż jakiejś informacji np. w czym jest problem i jaki jest status tej sprawy, jaki priorytet został temu incydentowi przypisany? Problem jest dosyć uciążliwy, połączenia przychodzące w jakości jak sprzed 20 lat to dość poważna sprawa. Tym bardziej jeśli dotyczy to użytkowników eSIM, a z tego co wiem to wielu moich znajomych przeszło do Flex właśnie ze względu na eSIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@zolty82 temat ma wysoki priorytet. Trwa techniczna analiza, na podstawie logów (dzięki za przesłane przez Was przykładów połączeń, bardzo to pomogło). Uczestniczę w tej dyskusji i wygląda na to, że koledzy już wiedzą gdzie jest przyczyna. Wybacz, nie powtórzę tego dokładnie, bo jest to dla mnie niezła magia jak dla marketingowca. Będę Was informował. Mam nadzieję, że dziś/jutro koledzy ustalą plan działania i będą w stanie przekazać mi jakąś datę naprawy tego problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Zgodnie z obietnicą chciałbym poinformować, że przeniesienie numeru rozwiązuje problem. Wróciłem do Flex i nie aktywowałem dodatkowej karty. Jakość połączeń idealna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@ipatszy Po powrocie do Flex korzystasz z jednej karty, ale czy jest to esim czy zwykła karta?