- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czekam na ofertę na rok, ta dopiero 22 kwietnia. Nie mogli jej dać od razu?!
Przez ten czas 5 razy dziennie dzwonią z Biura obsługi i automat gada o tym, że numer będzie wyłączony, jak nie dam zgody. Do tego powiadomienia z apki i SMS-y. PRZESADZACIE! Ważne jest, aby powiadomić o wyłączeniu numeru, jednak ja muszę czekać na ten nieszczęsny 22 kwietnia, aż będę mógł włączyć nową ofertę. Już wiem, że moja oferta za 30 zł się kończy. Dajcie żyć.
Do tego jeszcze muszę słuchać komunikatu, jak gdzieś dzwonię.
Da się to zablokować?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienia da się wyłączyć. Wystarczy zaakceptować zmiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienia da się wyłączyć. Wystarczy zaakceptować zmiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Da się wyłaczyć ten spam o wyłączeniu numeru w związku z usunięciem oferty?!
Jest jak jest 😀 Trudno, trzeba te kilka dni przeczekać.