Czy to błąd?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2591
  • 7018
  • 189

Czy to błąd?

U mnie po aktualizacji Flex się wykrzaczył. Nie da się zalogować ani przez email ani przez numer telefonu. 

Screenshot_20241122_013300_com.orange.rn.dop.jpg

3 ODPOW. 3

Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21561
  • 62787
  • 860

Czy to błąd?

@byczyn_86 może to jakaś chwilowa niedogodność. Być może jakieś prace serwisowe trwają i rano będzie działać prawidłowo.

Spróbuj zrestartować/zresetować aplikację.

Jak by dalej był problem, to załóż nowe konto w apce FLEX i w ten sposób wyjaśnisz sprawę na czacie.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2928
  • 12096
  • 123

Czy to błąd?

Cześć @byczyn_86 

W tym wątku na forum NO był podobny problem dotyczący błędu logowania do aplikacji Orange Flex Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc! https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/B%C5%82%C4%85d-logowania-do-aplikacji-Orange-Flex-prosz%C4%99-...

Zerknij do tego wątku może okaze Ci się pomocny 🙂

Pozdrawiam 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15596
  • 64176
  • 825

Czy to błąd?

@byczyn_86  oczywiście zakładam reinstalację apki...i czyszczenie pamięci haseł w smarkfonie 😁

Widać coś w aktualizacji i nowym sofcie nie pyklo...

Jaka masz wersję androida na sprzęcie? Może za niska?

Dzwoń na 510100100. Pomogą , tylko zaznacz, że to Flex.

Możesz przez stronę www się zalogować i zgłosić na czacie problem.