- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to błąd?
U mnie po aktualizacji Flex się wykrzaczył. Nie da się zalogować ani przez email ani przez numer telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to błąd?
@byczyn_86 może to jakaś chwilowa niedogodność. Być może jakieś prace serwisowe trwają i rano będzie działać prawidłowo.
Spróbuj zrestartować/zresetować aplikację.
Jak by dalej był problem, to załóż nowe konto w apce FLEX i w ten sposób wyjaśnisz sprawę na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to błąd?
Cześć @byczyn_86
W tym wątku na forum NO był podobny problem dotyczący błędu logowania do aplikacji Orange Flex Błąd logowania do aplikacji Orange Flex: proszę o pomoc! https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/B%C5%82%C4%85d-logowania-do-aplikacji-Orange-Flex-prosz%C4%99-...
Zerknij do tego wątku może okaze Ci się pomocny 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to błąd?
@byczyn_86 oczywiście zakładam reinstalację apki...i czyszczenie pamięci haseł w smarkfonie 😁
Widać coś w aktualizacji i nowym sofcie nie pyklo...
Jaka masz wersję androida na sprzęcie? Może za niska?
Dzwoń na 510100100. Pomogą , tylko zaznacz, że to Flex.
Możesz przez stronę www się zalogować i zgłosić na czacie problem.