Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak usług od 3 dni!


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18809
  • 53882
  • 739

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 masz dostęp do innej karty SIM Orange? Warto by było sprawdzić działanie na innej karcie SIM. Może to nie jest problem z Twoim numerem, tylko awarią nadajnika. Warto też sprawdzić jak działa Twój numer po zalogowaniu do innego nadajnika, inna lokalizacja.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Brak usług od 3 dni!

@ketrasaArturmoi znajomi na orange nie narzekają, ja też nie miałam problemu, nie jest to też zależne od BTS gdyż pracuje 25 km dalej od mieszkania. Awaria dotknęła tylko mnie 😉 Nie może to być też moja wina skoro wczoraj nie mogłam dzwonić a dzwonili inni, a dziś ja dzwonie ale mój numer dla innych jest niedostępny.
Problem wystąpił w środę gdy wpłaciłam kasę a coś się zacięło i nie odnowiło mi planu.
Plan się odnowił 4h po wpłaceniu kasy po zgłoszeniu do BOKu, ale mimo to usług brak.
Mimo zgłoszeń do działu technicznego, mimo że "zgłoszenia zostały rozwiązane" ja usług dalej nie mam, lub są częściowe.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18809
  • 53882
  • 739

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 szkoda, że nie były zapewnione środki na ciągłość świadczenia usługi. Czasami zdarza się, że usługa się nie odnowi po dokonaniu wpłaty. Zostaje niestety zgłaszać na czacie FLEX-a z dokładnym opisem występowania problemu.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Brak usług od 3 dni!

Od ponad 2 lat korzystam z FLEXa i nigdy nie było kłopotu, czasami zdarzy się po prostu zapomnieć doładować konto. Jednak 3 dni bez dostępu do usług to dla mnie oznaka największego braku profesjonalizmu. Poprosiłam konsultanta o informacje jakie zgłoszenia są przekazywane do działu technicznego. Nic z tego, co mu pisałam, nie przekazał w zgłoszeniu. Musiałam sama napisać jak treść zgłoszenia ma wyglądać. Jakby pracowali tam za karę.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5714
  • 23174
  • 197

Brak usług od 3 dni!


@Weronika888napisał(-a)

...

teraz wyskakuje mi że mam sygnał na dwóch kartach a korzystam tylko z jednej i nie mam żadnej innej karty, nawet e sim.

...


Takie objawy wskazują na sprzętowy problem z telefonem. Jeśli telefon widzi dwie karty SIM a jest tylko jedna, to znaczy że niczego nie można być pewnym - telefon/sprzęt do wymiany lub serwisu.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2133
  • 11958
  • 54

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 wymień kartę SIM, bo inaczej problem nie ustąpi, jeśli kartą SIM sprawdzana w innym telefonie i ten sam objaw występuje, jeśli nie ogarniasz problemu, to odwiedź salon Orange, zdalnie ci nie pomożemy bardziej 😎