Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak usług od 3 dni!


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56809
  • 771

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 masz dostęp do innej karty SIM Orange? Warto by było sprawdzić działanie na innej karcie SIM. Może to nie jest problem z Twoim numerem, tylko awarią nadajnika. Warto też sprawdzić jak działa Twój numer po zalogowaniu do innego nadajnika, inna lokalizacja.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 52
  • 0

Brak usług od 3 dni!

@ketrasaArturmoi znajomi na orange nie narzekają, ja też nie miałam problemu, nie jest to też zależne od BTS gdyż pracuje 25 km dalej od mieszkania. Awaria dotknęła tylko mnie 😉 Nie może to być też moja wina skoro wczoraj nie mogłam dzwonić a dzwonili inni, a dziś ja dzwonie ale mój numer dla innych jest niedostępny.
Problem wystąpił w środę gdy wpłaciłam kasę a coś się zacięło i nie odnowiło mi planu.
Plan się odnowił 4h po wpłaceniu kasy po zgłoszeniu do BOKu, ale mimo to usług brak.
Mimo zgłoszeń do działu technicznego, mimo że "zgłoszenia zostały rozwiązane" ja usług dalej nie mam, lub są częściowe.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56809
  • 771

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 szkoda, że nie były zapewnione środki na ciągłość świadczenia usługi. Czasami zdarza się, że usługa się nie odnowi po dokonaniu wpłaty. Zostaje niestety zgłaszać na czacie FLEX-a z dokładnym opisem występowania problemu.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 52
  • 0

Brak usług od 3 dni!

Od ponad 2 lat korzystam z FLEXa i nigdy nie było kłopotu, czasami zdarzy się po prostu zapomnieć doładować konto. Jednak 3 dni bez dostępu do usług to dla mnie oznaka największego braku profesjonalizmu. Poprosiłam konsultanta o informacje jakie zgłoszenia są przekazywane do działu technicznego. Nic z tego, co mu pisałam, nie przekazał w zgłoszeniu. Musiałam sama napisać jak treść zgłoszenia ma wyglądać. Jakby pracowali tam za karę.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6346
  • 25930
  • 216

Brak usług od 3 dni!


@Weronika888napisał(-a)

...

teraz wyskakuje mi że mam sygnał na dwóch kartach a korzystam tylko z jednej i nie mam żadnej innej karty, nawet e sim.

...


Takie objawy wskazują na sprzętowy problem z telefonem. Jeśli telefon widzi dwie karty SIM a jest tylko jedna, to znaczy że niczego nie można być pewnym - telefon/sprzęt do wymiany lub serwisu.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2380
  • 13133
  • 63

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 wymień kartę SIM, bo inaczej problem nie ustąpi, jeśli kartą SIM sprawdzana w innym telefonie i ten sam objaw występuje, jeśli nie ogarniasz problemu, to odwiedź salon Orange, zdalnie ci nie pomożemy bardziej 😎


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 52
  • 0

Brak usług od 3 dni!

Nie jest to możliwe - manager kart sim zaczął wyskakiwać po jednym z "rozwiązanych zgłoszeń" (które nic nie poprawiło, jedyne co to pojawia się zasięg na drugiej sim której nie mam).


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 52
  • 0

Brak usług od 3 dni!

dziś właśnie podskoczę po nową kartę sim, od 6 dni nie działa mi numer. jestem mega rozczarowana.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56809
  • 771

Brak usług od 3 dni!

Zasięg na drugim slocie karty SIM może się pojawiać bez karty SIM, bo telefon wykrywa wtedy najbliższy nadajnik z najsilniejszym sygnałem do połączeń alarmowych.

Spróbuj wymienić kartę SIM, jak to polecają wyżej.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6346
  • 25930
  • 216

Brak usług od 3 dni!


@Weronika888napisał(-a)

Nie jest to możliwe - manager kart sim zaczął wyskakiwać po jednym z "rozwiązanych zgłoszeń" (które nic nie poprawiło, jedyne co to pojawia się zasięg na drugiej sim której nie mam).


IMHO asocjujesz zdarzenia które nie są powiązane przyczynowo. Ale co ja tam wiem, nawet nie mam pojęcia co to jest ten "manager kart sim", nigdy takiego czegoś nie widziałem.