- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox już dostępna
Po ostatniej aktualizacji do 3.0 nie działa parę funkcji w tej aplikacji, np. Dostępne urządzenia i błąd w usłudze tv. Możecie to naprawić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox już dostępna
polo25 napisał:
Po ostatniej aktualizacji do 3.0 nie działa parę funkcji w tej aplikacji, np. Dostępne urządzenia i błąd w usłudze tv. Możecie to naprawić?
@polo25 dobrze jest w takich sytuacjach zgłaszać problem na adres mailowy, który udostępnia programista w Sklepie Play. W tym przypadku mojfunbox@orange.com
Warto będzie w takim mailu podać kilka istotnych szczegółów: jaki dekoder, jaki router, w jakiej technologii dostarczany jest internet (tzn. zwykła linia telefoniczna, śwatłowód), w jaki sposób podłączonych urządzeń (w sensie: czy WiFi, czy Ethernet) nie widzi apka itd.
PS: aktualna wersja apki to 1.2.5
Sam z ciekawości ją sobie zainstalowałem i nie zauważyłem podobnych objawów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox już dostępna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox - propozycja
@ingaDe możesz "ożywić" sprawę rzeczywistego wykorzystania nas jako testerów, podpytać i dać znać czy propozycja Marcina nadal aktualna, czy sprawa została zarzucona? Coś kojarzę mieliśmy współpracować z innym zespołem, ale nic poza tym nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox - propozycja
Jest nowa wersja v1.2.8
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox - propozycja
Jest, potwierdzam ale nadal są błędy. Nadal źle odczytuje urządzenia z androidem. Widzi je jako komputery...
@polo25, jeżeli masz czerwony wykrzyknik przy usłudze tv, zresetuj najpierw dekoder, a później router. Pomaga...
@edit: Zwracam honor autorom appki 🙂 Po restarcie telefonu MF pokazuje już poprawne ikony sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox - propozycja
@Misiek62, z czystej ciekawości poczytałem sobie temat od dechy do dechy. Fajnie ta Wasza konwersacja wyglądała Temat jakby umarł, a w najnowszym temacie @Artura jest już w kategorii pomysłów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox - propozycja
@Anonim cóż, co do rozwiązań w MFb chyba postęp jest... chociaż z moją "słuchawką" bez zmian, czyli często muszę coś odinstalowywać żeby wprowadzić do użytku nową appkę. Jeśli zaś chodzi o "wkręcenie na etatowego testera" to sprawa nie wypaliła... @Wtorek zaniemówił, pomimo tego że dostarczyliśmy oświadczenia o zachowaniu poufności itd. Ale przynajmniej zespół MO pierwszy test sprzętu (z moim skromnym udziałem) uruchomił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox - propozycja
Nie wiem, kto aktualnie "odpowiada" za appkę, więc standardowo "wywołam" @Artura 😉
otóż napotkałem w niej literówkę, jak na załączonym obrazku...w punkcie "opóźnienia" jest słowo: wystąpi... a moim skromnym zdaniem winno być "wystąpił"... przecież nie jesteśmy w stanie przewidzieć że opóźnienia wystąpią, tylko chcemy sprawdzić/zgłosić problem związany z opóźnieniami, które już miały miejsce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój FunBox - propozycja
Misiek62 napisał:
Nie wiem, kto aktualnie "odpowiada" za appkę, więc standardowo "wywołam" @Artura 😉
otóż napotkałem w niej literówkę (...) w punkcie "opóźnienia" jest słowo: wystąpi... a moim skromnym zdaniem winno być "wystąpił"... przecież nie jesteśmy w stanie przewidzieć że opóźnienia wystąpią, tylko chcemy sprawdzić/zgłosić problem związany z opóźnieniami, które już miały miejsce.
@Misiek62 zgłosimy to ł do osób odpowiedzialnych za rozwój apki :). To już drugi taki przypadek z literką ł. Przypadek? Nie sądzę
/akurat ja pierwszy przeczytałem Twojego posta, więc się do niego odniosłem/