- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
@Wiktornapisał(-a)jest też co nieco dla tych, którzy mają TV w Orange po IPTV bez pakietu Komfortowego 😉
No to widzę, że rozdajecie coś, za co ja zapłaciłem. Znaczy zapłaciłem za kogoś. Dokładnie jak w kredycie 2%. Dzięki! Super doświadczenie!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
Nie wiem czy tylko u mnie taki bug ale...
Włączyłem pakiet w apce MO (przynajmniej tak mi się wydawało) i dostałem tak jak wcześniej wspomniałem komunikat, że pakiet będzie dostępny na wszystkich numerach na koncie.
Ale pakiety się jakoś nie pojawiały i nie pojawiały...
Wysłałem więc z każdego swojego numeru sms na 80111 i wtedy dostałem od razu potwierdzenie sms-em na tych numerach i pakiety pojawiły się momentalnie w MO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
@Ianus72 nie tylko u Ciebie. U mnie też nie ma na żadnym numerze pakietu GB po aktywacji w aplikacji Mój Orange.
Czy jak wysłałeś SMS- a, to był bezpłatny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
@ketrasaArturWysłałem sms na numer 80111 o treści KLIENT - jak najbardziej bezpłatny (przynajmniej w OFnK). Pakiety się pojawiły i działają - transfer schodzi z tej puli 20GB.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
Dzisiaj mi wpadła paczka 20 GB na wszystkie numery, które mam na koncie, nawet na nieaktywne. Aktywacja była wykonywana wczoraj przez aplikację Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
Poprawka do posta wyżej. Prezent 20 GB nie jest przyznany dla taryfy IoT, nawet jak numer jest aktywny na połączenia wychodzące.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
Aktualnie mam dostęp do 1 karty w telefonie i najpierw wczoraj poszedł SMS KLIENT i od razu 20GB przyznane..
Później zauważyłem w aplikacji i kliknąłem aktywację działającą na wszystkie numery.
Dzisiaj skumulowało się kolejne 20 GB na telefonie i ustawiło ważność na 14 dni.
|O dziwo aktywacja w aplikacji przyznała 20 GB także na numerach zablokowanych na wychodzące z zablokowanymi ujemnymi złotówkami.. Z tego salda można było korzystać z GB w stanie pasywnym złotówek, ale dopiero w poniedziałek będę mógł sprawdzić czy aktualne jest działanie w stanie pasywnym złotówek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
@andrzej1441 niestety ja SMS-a nie wysyłałem, miałem zamiar aktywować tylko w aplikacji. Po kliknięciu, baner od razu zniknął i spodziewałem się przyznania GB tylko na jeden numer, natomiast następnego dnia GB pojawiły się na wszystkich numerach w taryfie FREE, nawet nieaktywnych, natomiast w taryfie IoT mimo aktywnego numeru GB nie zostały przyznane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
Przyznane GB na numerze zablokowanym można bez problemu wykorzystać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światowy Dzień Doświadczeń Klienta - CX Day
W mojej aplikacji MO w zakładce „Dla Ciebie” nie widzę możliwości odbioru GB. Są tylko reklamy. Wysłałem więc wiadomość i GB dostałem ale tylko na ten jeden numer (mam dwa OFnK w aplikacji).